Prvá časť nahrávania nového albumu ukončená

Nasledujúce informácie zverejnené nemeckými stránkami depechemode.de berte prosím ako neoficiálne a skupinou nepotvrdené: Depeche Mode ukončili prvú časť nahrávania albumu. Obdobie do ďalšieho štúdiového sedenia, ktoré má začať v apríli, využijú Martin s Davidom na komponovanie ďalšieho materiálu. Záverečná časť nahrávania by mala podľa plánov prebehnúť počas leta a s vydaním nového albumu sa počíta v októbri tohto roku. Prvé fotografie zo štúdia by mali byť zverejnené v nasledujúcich týždňoch. Ku koncu roku by malo odštartovať celosvetové turné, ktoré by začiatkom roka 2006 malo doraziť do Európy.

Zdôrazňujeme ešte raz, že všetky vyššie uvedené informácie sú neoficiálne! zdroj: [url=http://www.depechemode.de/news/]depechemode.de[/url]

Názory Devotees (47)

DevotoM

 1    2. marec 2005 o 21:00

Ked neoficialne, tak neoficialne :D .... tesim sa z toho , tiez neoficialne raspberry

bod

 2    2. marec 2005 o 21:32

tak toto su dobre (neoficialne) spravy, co vsak nam radovym fans k tomu povedia dobre (neoficialne) zdroje ktore sa obsmietaju okolo tejto stranky?? wink

Flecke

 3    2. marec 2005 o 22:01

Ono to ako tak sedi si myslim len to tour je dost pritiahnute. Podla mna by to nespravili vyrazit na tour a potom to prerusit koli vianociam.

Geha

 4    2. marec 2005 o 22:07

Nasel jsem novou pisnicku od Dave Gahana-www.radiojxl.com !!!! Jmenuje se reload.Mozna,ze to pro vas uz neni novinka,ale radsi to sem napisu…

Geha

 5    2. marec 2005 o 22:08

Jak se vam libi?

Monghi

 6    2. marec 2005 o 22:09

flecke.. no… 1987-om to tak spravili smile , alebo Devotional 1993 / Exotic tour 1994 ... prikladov je z minulosti viac smile

Geha

 7    2. marec 2005 o 22:15

www.radiojxl.com ,potom v zelenem ramecku-new DVDs from….Vyjedte nahoru az uvidite oranzove album -kliknout a potom uz jenom 4. pisnicka!!!

Geha

 8    2. marec 2005 o 22:17

Samozrejme kliknout u toho oranz .alb.u na tracklistings ...

Flecke

 9    2. marec 2005 o 22:25

Jezisi Geha to o com hovoris ma 2 roky. A prosim neflooduj.

Monghi ano ale v 87 boli mladi a flexibilni.94 rok to bolo koli peniazom predlzenie tour.
Teraz su starsi a pohodlni wink. Tak preto si myslim ze nie ,ale who knows.

Geha

 10    2. marec 2005 o 22:29

Tak to pardon… A na cem to bylo?

Flecke

 11    2. marec 2005 o 22:38

Po prve: Toto nie je diskusia k Junkie XL reload.( Junkie XL vydal CD presny nazov uz neviem “broadcast from the computer hell machine” alebo tak nejak. A tam sa nachadza tato pesnicka a dokonca vysla ako singel. Gahan poskytol cisto len vocals.)

Po druhe: Staci napisat raz nemusis 4 krat opakovat jednu vec.

(toto nie je zdrb aj ked sa to tak javi len usmernenie)

fuli

 12    3. marec 2005 o 00:47

Geha: ja som to predtym nepocul, dobre to je…  wink

cvengo

 13    3. marec 2005 o 08:15

mozem vam povedat, ze co je z depechemode.de, je mozno neoficialne ale je to pravda smile

cvengo

 14    3. marec 2005 o 08:16

a neviem co ten brat robi, stranka rozdrbana uz par mesiacov, SB na dohlad z LA a ziadny material :evil:

Gabriel

 15    3. marec 2005 o 08:53

Geha:
http://www.depechemode.sk/sprava.php?id=P446_0_2_0_C

Prosim pouzivajte vyhladavnie na strankach.

tomy

 16    3. marec 2005 o 10:52

nie je to risk íst hned na turné a nepockat si na ohlasy nového materiálu. Co ked nebude az taký záujem zo strany fans o DM.

amigo

 17    3. marec 2005 o 11:14

@tomy ... turne sa robi na podporu albumu, nejake cakanie na ohlasy od fans nie su vobec dolezite ...

co sa tyka turne, tak pripravy su ovela dalej nez by si ludia mysleli smile

saDaM

 18    3. marec 2005 o 11:37

Co sa tyka nezaujmu fans o novy album strach nemam. Ved DMfanatizmus asi ani nevymre :D .
Mna potesia aj neoficialne spravy a tieto sa mi pozdavaju byt doveryhodne :D

Soultrain

 19    3. marec 2005 o 12:07

Dufam,ze DM pridu opäť s niečim prevratným. Teraz sa s kvalitnými zvukmi preráža do sveta lahšie ako niekedy. Takže by sa DM nemalo stať, že by bola ich kultová hudba u kritikov nepochopená......... Train :D

monghi

 20    3. marec 2005 o 12:29

soultrain?? s novymi zvukmi sa preraza lahsie? ... hmmm, lenze tu je to riziko, ze prerazia tak na par dni, kedy ich prevalcuje zasa niekto ini s este prevratnejsim…. bohuzial sucasna scena je plna braku, a aj ked ktokolvek svetoznamy pride s niecim novym, tak to nezozne take ovacie, ako pred 10-15 rokmi… neostava nic ine, len verit, ze s novym albumom DM oslovia aj novych, buducich, fans… inak to nema velmi zmysel. Ale, snad prekvapia, to im islo vzdy smile

Flecke

 21    3. marec 2005 o 12:42

Tym padom som zase nasrany ze zacnu v US. A tak som chcel vidiet prvy koncert, toto sucks.

cvengo

 22    3. marec 2005 o 12:43

tak to musi byt tomy co napise, ze mozno nebude zaujem o turne, ak novy zaujem nezabudne, stavim sa, ze fans pojdu na turne, bez ohladu na to, ako sa im bude novy album pacit

SZ

 23    3. marec 2005 o 12:58

GEHA: Ja som to tiez nepocul. Takto by mohol mozno zniet novy album wink  wink. Po Exciteri lahoda pre moje usi.
Smith tiez nema chybu. :cool:

DepModer

 24    3. marec 2005 o 14:21

ja očakávania od nového albumu nemá žiadne. Snáď len že bude better than Exciter. Jediný sen, čo snáď zdieľam s mnohými, je mať na tričku metzi tour dates riadok v meste BratislaviE. smile

Flecke

 25    3. marec 2005 o 15:33

Tak mozme snivat dalej Depmoder nakolko v nasej Bratislavie nemame halu. Ale zacalo sa konecne rokovat o vystavbe nejakeho hokejoveho stadionu ale to bude tak v 2008 ak boh da smile.

saDaM

 26    3. marec 2005 o 15:56

Myslim, ze je lepsie pre DM ak zacnu v Amerike. Minule sa im to oplatilo - kedze sa tam vyblaznil Bin Ladin. Keby boli v Amerike asi by prerusili americke turne z ucty k Americanom… DM by to stalo peniaze (prisli by o zisky).
A ako sa vravi najlepsie az nakoniec - takze bude pre nas fans lepsie ked zacnu v Amerike a skoncia v Europe. A potom budu urcite pridavat dalsie koncerty v Europe (si myslim)...
Ja som optimista :D

DepModer

 27    3. marec 2005 o 16:37

Flecke: Pasienky Ti nestačia ? Malá ale fajná ... ale poriadnej predajnosti lístkov asi nestačí

Flecke

 28    3. marec 2005 o 18:04

Pasienky nestacia na poriadny kotel :D. To chce nieco ako SAZKA tam ked budu v Prahe 2005/06 tak to bude sila wink. Porad do kotla na zabranu par modrin a poudierane rebra to je vonco smile. Cvengovi dame kameru on je vysoky a natoci nam floor wink a bude aj co strihat smile.

amigo

 29    3. marec 2005 o 18:14

hmm .. Sazka Arena by bola super ... Paegas Arena je priserna zvukovo - cisty plechac ... bolo by super keby ale urobili nejake male koncertiky ... napriklad taky E-Werk v Koline by bol uzasny ... ked tam hral Gore tak ten zvuk bol neskutocny ... alebo ked hrali DM v Berline v amfiteatri (Waldbühne) tak to bola nadhera ... v Prahe bola vzdycky super atmosfera ale ten zvuk ... uplne katastrofalny

Flecke

 30    3. marec 2005 o 18:46

Tak tak Paegas ma hnusny zvuk. Ale ked som tam bol na DM vpredu, 2 rad tak mi bolo vsetko jedno wink. Tam som mal myslienky niekde inde. V sazke bol kamos myslim na REM a vravel ze zvuk bol priam perfektny.

Monghi

 31    3. marec 2005 o 19:42

Flecke, neodpisuj moznosti Slovenska… co NTS? A zasa budme realisti…. posledny koncert v Prahe vypredany nebol, takze az tak velky zaujem o DM byt nemusi…. a koniec koncov, “komornejsi” koncert pre 6-8 000 ludi si uzije clovek rovnako skvele, ako keby mal byť medzi 20 000-ovym davom… viem si predstavit DM aj v Inchebe., aj na Pasienkoch aj v NTS… myslim, ze chalanom by bolo uplne jedno pred akym publikom hraju, ide im o poskytnutu kvalitu… smile Len nech ich sem pekne niekto dotiahne a ma garantovane, ze atmosferou koncertu tromfneme aj Prahu, Gahanov koncert bol toho dokazom. Slovaci sa vedia pekne odviazat, su skvele disciplinovane publikum… koncert Rammstein mi to definitivne potvrdil

Flecke

 32    3. marec 2005 o 20:47

Monghi ja nic neodpisujem ja som len realista. NTC? jaj boze to nie zvuk je tam hrozny raz som tam na niecom bol a bola to hruza nikdy viice. Pasienky to ano to by sa dalo ale neviem ci by tam bolo dost miesta po tom co rozlozia podium :D. Chalanom by to bolo jedno pokial by mali zaplatene svoje wink.
Ano Bratislava 2003 ta atmosfera bola uplne super ale neviem ci by DM islo do Incheby. Keby DM hralo pre mna zamna aj v Hornom dolnom na miestom futbalovom “ihrisku” tak idem raspberry:D

Monghi

 33    3. marec 2005 o 20:58

a presne o to tu ide:)... je jedno kde budu hrat, bude tam plno:)

cvengo

 34    3. marec 2005 o 21:11

jo paegas to je brutal shit a vobec to nie je stavane na pocuvanie audia, praha by si nieco poriadne zasluzila, snad ta sazka arena

freelove

 35    3. marec 2005 o 23:23

Ak to bude v lete.. preco nie nejaky stadion?

amigo

 36    4. marec 2005 o 01:11

hmmm tak to mi je novinka, ze Praha 2001 nebola vypredana ... kde to pisali?

Monghi

 37    4. marec 2005 o 07:36

a bola? ved listky sa dali pod cenu kupit este aj pred samotnym koncertom…. ak sa mylim, tak sorry

amigo

 38    4. marec 2005 o 08:57

no listky pod cenu sa dali kupit z jedineho dovodu ... a to je, ze organizator koncertu naschval nechal niekolko listkov na predaj v den koncertu (dali sa kupit pri hale) ... s tym ale neratali ‘vykupcovia’ listkov, ktori potom museli ist s cenami dole wink ...

Flecke

 39    4. marec 2005 o 09:28

Heh hej sledoval som ako sa z 3000 KC tabulky stala 350KC wink. Tam pekne prerobili a dobre im tak.

DepModer

 40    4. marec 2005 o 12:30

napr. na Exciter Tour vo Viedni bolo lístkov pred show na rozdávanie, koľko ste chceli, ale presne naopak to bolo o deň neskôr, na Nép štadione v Budapešti, fans žobrali o lístok za akúkoľvek cenu, nevidel som nikoho, kto by predal. Zaujímavé. V Mníchove 2001 som si kúpil na sedenie 30. min pred koncertom za 20 EUR, paráda, na ďalší deň som mal na státie.

DepModer

 41    4. marec 2005 o 12:38

inak plne súhlasím z Fleckem, NTC, prosím nie !

Ja-no

 42    4. marec 2005 o 20:25

Co sak nech pridu na Tehelne pole a urobime tam 101 po druhe. :D

peterj

 43    8. marec 2005 o 07:51

Caute,
takze uplne suhlasim s tym, ze je jedno kde by DM hrali…ak to beriem z pohladu kvality predvedenej muziky…
Co sa tyka atmosfery a priestorov, uprednostnujem velke haly, co sa tyka zvuku, jednoznacne T-mobile arenu NIE!!!
Chcel by som podotknut, ze ak sa bavime o zvuku, na Exciter tour bol pouzity Turbosound Sound system…predpokladam, ze na novom tour to bude L-acoustics, co je strukturalne odlisny sound. Myslim ze sa mame na co tesit!!!! Bol som na Dave-a v Atlante…. BOMBA zvuk!!! Sice to bol maly klub, ale V-docs podali brutalny sound… Tak isto ako aj v Inchebe…
V sucastnosti Britania Row pouziva pre tours L-acoustics takze DM by nemali byt vynimkou…
Uz sa tesim….Ak bol niekto na Moloko v TN, tak to urcite mohol pocut!!!!

Moc sa tesim!!!!

peto

Radek

 44    9. marec 2005 o 00:26

Koncert bude s největší pravděpodobností v Sazka areně. T-mobile arena na Výstavišti už je mimo hru.

Route66

 45    17. marec 2005 o 14:18

Musím potvrdit - sound v Sazka Areně je dokonalý! REM sound byl špičkový, rozumíte zcela každé tónině, každému slovu!!!! Jen neslyšíte nic jiného :o)))) smile

romik

 46    26. marec 2005 o 21:07

Mozno bude zvuk v sazka arene super,ale na tribunach sa pozabijeme…A v T- mobil boli koncerty take uzasne,lebo tam vzdy islo o kehjak:-)

Jirka

 47    2. apríl 2005 o 13:44

Pravda, ze v Sazce je zvuk v pohode, ovsem jen do ty doby kdy se nachazite v prvnim, maximalne druhem patre. Byl jsem na R.E.M. na horni tribune a atmosfera koncertu mi jaksi unikala. Skoro jsem je neslysel excaim  Takze pokud tam budou DM, jdu na stani nebo na tribunu co nejbliz podia…