Fragile Tension přináší výborné remixy

Aspoň to tvrdí internetový hudební magazín musicserver.cz a přidává informace o tom, kdo dostal příležitost pohrát si se 3. singlem ze Sound of the Universe

Musicserver.cz: Britská kapela Depeche Mode právě tento týden vpouští do rádií nový singl. Nezapomněla ani tentokrát na fanoušky remixů.Jak jsme již informovali, třetím evropským singlem z placky "Sounds Of The Universe" je píseň "Fragile Tension". Ta byla jako vždy pro účely rádií nově namíchána a byl jí dán tak čerstvější zvuk. Skladba je opět bohatá na doprovodné remixy. Právě dnes label kapely potvrdil i seznam remixérů - dva remixy dodal Chris Menace, po jednom remixu mají na svědomí Peter Bjorn And John, Laidback Luke a Stephen Bodzin. Jak ale informace z labelu Mute uvádějí, výčet remixérů není prozatím konečný.Fandy Depeche Mode v minulých dnech jistě potěšily nepotvrzené informace o tom, že již začátkem příštího měsíce kapela natočí materiál pro koncertní DVD. Mělo by se tak stát během říjnových koncertů na basketbalovém stadionu v Mexiku. Label Mute tyto spekulace prozatím nepotvrdil.

Názory Devotees (42)

Dangerous

 1    7. september 2009 o 12:18

opravdu “úžasný” Bodzinův remix si můžete vyposlechnout na jeho myspace

http://www.myspace.com/stephanbodzin

Gabriel

 2    7. september 2009 o 13:02

Este ze mame uvodzovky wink

Monghi

 3    7. september 2009 o 13:29

nevyrazna piesen, nevyrazny remix… mam pocit, ze tuto skladbu nezachrania ani remixy… ale necham sa prekvapit. Je to proste bezduche dielo po hudobnej stranke, nemozem si pomoct… standartne ju na SOTU vynechavam.

tonot

 4    7. september 2009 o 14:09

Neviem kto vyberá single, ale má nejaký, pre mňa divný, zmysel pre dobrú skladbu. Mám dojem, že vyberá len to najhoršie zo SotU. A ak si myslí, že do 10 minútovej koláže “tac-tac-tac-vrr-tac” vloží 10 x Daveove “úúúúúúáááá” a povie, že je to remix, je to pre mňa shit. Nemali by to vydávať pod názvom DM, ale napr. Bodzin feat. Dave Gahan´s MICROvocal. Už nemám chuť sa pretvarovať, že všetko pod značkou DM je dobré, možno sa to niekomu páči, ale mne už nie. (Už vidím tie odpovede, aby som na túto stránku nechodil a už vôbec neprispieval do diskusie). Lenže DM milujem tak isto ako Vy, ale tieto veci už nie sú po mojej chuti.

edko

 5    7. september 2009 o 15:13

ja uz som tu niekolko krat napisal, ze SOTU je pre mna sklamanie, ale po infoske ze FT je dalsi singel….som odlozil SOTU na nezname miesto. Toto posrate popove trapenie /SOTU/ je na mna prilis.skoda, a tak som sa tesil na dm2009. som velmi, velmi sklamany.
pekny den

recoil

 6    7. september 2009 o 15:17

Nevite nekdo z muzikantu, co to ma Gore ve studiu za udelatko ,jak do toho tinka prstickem a ono to vydava zvuky? Je to na oficialnim videu ze studia,ted uz nevim cislo klipu, ale jako stara vec me to neprijde to bych urcite znal. diky
P

recoil

 7    7. september 2009 o 15:18

PS: Souhlas s Tonotom

edko

 8    7. september 2009 o 15:21

jasne, zabudol som. aj ja suhlas s tonotom

ivan

 9    7. september 2009 o 15:55

podla mna je SOTU 12-ty najlepsi album DM, pre mna asi tak ...

Notik

 10    7. september 2009 o 19:11

Teda fakt neviem , kde sme , co to pocuvame , akoze remix alaaa Bodzin , no vacsiu blbost som v zivote nepocul , absolutna blbost on sa nepocuva , mne to pripada ako keby bol natahany , ako mu to moze niekto aj odobrit , ja neviem asi bych ho prepustil na hodinu , pane boze ved ked si pustim remix Shake the disease to je pecka a ma to gule , teraz?? tududu a dotoho nezmyselne zvuky uplne od veci , fakt je mi z toho nanic SOTU je super album , ale aby sa trosku posunuli smerom hore , naopak komercia , tlaci vydavatel?  ale uz su za vodou boze , mohli by si robit co chcu kurna a hlavne co sa paci fans a nie taketo sracky , prepacte ale to sa neda okomentovat pekne

recoil

 11    7. september 2009 o 20:58

Michall:
jasne je to Tronichord, dekuji moc, ja ani netusil ze se neco takoveho vyrabelo vroce 1980….....

majojo

 12    7. september 2009 o 22:13

No - ani som si ho nechcel povodne pustit ten mix , ale po Vasich reakciach mi to nedalo a zvedavost ma premohla . ................... ozaj zabity cas aj ked som to samozrejme len preklikal , lebo vypocut si to cele nema vyznam .
Kazdopadne sa pridavam k nizsie napisanym nazorom ....... je to klasicky odpad .

Dimo

 13    7. september 2009 o 22:31

OMG to je shit smile

To si DM nemůžou pohlídat kvalitu remixů? Slyšeli je vůbec?

Co se kvality SOTU týká - ať si kdo chce co chce říká, je to produkcí toho alba. Hillier to dělat neměl, producenta měli zase vystřídat. Martin stále píše dobré písně, ale poslední zvukově dobré album s vynikajícími aranžemi bylo Ultra. DM se vyvíjejí k jakémusi minimalismu, zvuk není hutný, skladby nejsou plné, bicí jsou potlačené atd… to je podle mě špatně. A tohle se promítá i do těch koncertních průserů “prznič Gordeno za pianem”.

Prostě když si pustím ještě z Ultra Home, ta skladba je plná, hutná, nic jí nechybí. Žádné z dalších tří alb takovou píseň nemá, ačkoli Martin píše stále dobře.

Ale DM taky miluju smile

sinner

 14    7. september 2009 o 23:55

ja mam naopak prave pocit ze najvacsi problem je v martinovi - ze proste tie jeho skladby su slabe ... resp malo ich je silnych ... ano - malo ich je silnych - nemaju silnu temu nejaky velky vnutorny naboj napatie nieco silne ... to ze hilier uz nemal tento album produkovat je uz len dokoncenim katastrofy ... zoberte si len tie fletcherove vyhlasenia - doteraz martin vzdy pisal minimum skladieb - a ake albumy z nich vyskladali!!! ... a teraz vraj mali mimoriadne vela pesniciek - a toto co je na albume to ma byt akoze to najlepsie co vybrali?!? ... tak ako preboha vyzerali tie pesnicky ktore ani nevybrali???

fragile tension je okrem peace druha pesnicka ktoru vzdy skipujem ak si nahodou pustim SOTU (co sa mi stane naozaj vynimocne - nemam tento album prilis rad) ... ale je to rozhodne moja najneoblubenejsia pesnicka z posledneho obdobia (hadam uz len what´s your name bola horsia grin ) a preto osobne tiez nechapem kto a preco vybera tieto single ... pripada mi to uplne naschval - album vyskladany zo zlych pesniciek - a z tychto zlych pesniciek vyberu tie najhorsie ako single ... proste naschval ...

co tu uz zmoze remix ?!? ... nic ... nulu ked budes nasobit aj milionom stale budes mat len nulu ... tento remix ani nenasobi ani nekrati ... len zabija cas ... a to je rozhodne skoda lebo ked som videl ze remix robil stephan bodzin tak som sa potesil lebo jeho (a olivera huntemana) remix everything counts je uplne fantasticky - vynikajuci groove perfektne gradovanie vyborny zvuk a atmosfera - a pritom uplne tanecna vec ... skoda ...

najlepsie pesnicky na albume su in chains + hole to feed + wrong (ja super ze nasleduju po sebe lebo to dobre graduje - ale potom koniec - bohuzial) a potom az miles awayy/the truth is + corrupt ... ako singel zatial trafili jedinu ... to je dost slabota ... smutny album a smutne dm obdobie (a pritom vraj take vesele a uzasne nahravanie - nie je to znamenie?!?) ... ani neviem co by bolo lepsie: aby skoncili teraz po tejto hanbe alebo aby sa pokuli este o nieco co ale moze dopadnut este horsie ... fakt neviem ... resp viem - mali skoncit po PTA ...

ivan

 15    8. september 2009 o 07:48

podpisem cele co pise sinner. SOTU je pre mna uplna katastrofa, neviem ci nie je lepsie zhasnut ako vyhasnut, t.j. mali skoncit a zachovat si tu temnotu a jedinecnost, ktora sa s nimi tahala do roku pana 1997.

insight

 16    8. september 2009 o 08:37

single mali byt wrong, perfect a in sympathy
miles away/the truth is preskakujem, nerozumiem tejto country vlozke
remixy nepocuvam od 1990- posledne dobre boli happiest girl a sea of sin

majojo

 17    8. september 2009 o 08:58

Hmm je to veru sranda .... ani ja neviem , co si mam presne mysliet -  je to dost cudne a pre mna nepochopitelne .......
Na jednej strane z mojho pohladu katastrofalnost noveho albumu , este vacsia katastrofalnost sa zaoberanie a pocuvanie novych mixov ......... a na druhej strane GENIALITA pri napade spristupnenia aj starsich demo nahravok , ktore mne osobne vyhojili vsetky obrovske rany - ktore som pri vydani najnovsieho albumu utrrzil .
Fakt neviem , ci im ten chlast a slava uz totalne biju na hlavicky ... jaa ozaj neviem .

sinner

 18    8. september 2009 o 10:04

majojo: “Fakt neviem , ci im ten chlast a slava uz totalne biju na hlavicky”

ja si skor myslim ze prave naopak - zacali zit zdravo stastne a dietne a taka je zrazu aj ich hudna - dietna - bez farby chuti a vone ... co samozrejme nema byt navod na uzivanie drog alebo prepijanie sa na druhy svet ...

Livec

 19    8. september 2009 o 11:14

Mi se SOTU líbí hodně. Řadím jej mezi top od DM. Jediná co přeskakuju je Comeback. Remixy mě nikdy moc nebraly, takže neřeším…

Daniel79

 20    8. september 2009 o 11:56

Mne se SotU zpocatku libilo, ale dnes uz ne. Libi se mi to vyuziti starych syntaku, ale bohuzel jinak je to takovy hudebni polystyren bez napeti, bez energie, bez nejakych nosnych napadu. Par tracku je tam dobrejch…ale celkove nic moc, bohuzel.

edko

 21    8. september 2009 o 12:12

velmi ste mi niektorí hovorili z duse, dakujem.
suhlas, ze ultra bol posledny DM album
suhlas, ze SOTU nie je hodne znacky DM
suhlas, ze RMX-y sa dali pocuvat do 1998

velmi ma to mrzi, asi aj trapi, ale momentalne prebieha jedna obrovska dekadencia s nazvom Depeche Mode
neviem, ci by nemali skoncit, alebo uz je neskoro…?
pekny den

jozef

 22    8. september 2009 o 16:24

Čo sa týka sklamania, neviem, osobne ma skôr sklamali iní. Tie remixy sú skôr klubové tucky, ale v pohode. Čo sa týka singlov, Perfect a In sympathy by boli dobrými kandidátmi. Perfect bol síce vydaný ale skôr ako iba download do počtu a to pre USA. Dobrým sklamaním u DM sú skôr videá s posledných obdoví. Z tých necorbinovských skôr viniká Peace. Predchvíľkou som si aspoň preletel poslednú tvorbu Alphaville a to je dobrý príklad veľkého sklamania. Trendové zvuky, bicie, no nič moc a to voľakedy robili dosť veľké veci.

santer

 23    8. september 2009 o 17:10

Ahojte,
depechemode.sk sledujem uz niekolko rokov,ale zatial som sa do diskusii nezapajal.No uz mi to neda a musim nieco napisat.Zial,Depeche Mode uz nie su ti DM,co boli kedysi v 80-tych a 90-tych rokoch.Vtedy som ich zacal pocuvat a vyrastal som “na nich”.Mozem s istotou napisat,ze na zaklade ich poslednej produkcie by som sa fanusikom DM urcite nestal.Pre mna posledny naozajstny DM album bol Ultra a odvtedy tomu nejako neviem prist na chut.Bol som velmi zvedavy a tesil som sa na SOTU,po precitani recenzii a prispevkov v diskusiach,kde vacsina ludi album vyrazne chvalila som ocakaval konecne opat stary dobry DM.Zial,opat som raz zazil mierne sklamanie.Nehovorim,ze je album zly,je kompaktny a najde sa na nom par dobrych věci, ale zda sa mi nedorobeny. Myslim, ze vacsina fanusikov mala podobne pocity,ale moc si to nechceli priznat.Ak si spomeniete na diskusie po vydani albumu,casto sa objavovali komentare typu älbum treba napocuvat, postupne odhalovat” atd…No pravda je taka,ze ked si nieco pustim,bud sa mi to paci,alebo nie,je to jednoduche.Ziadne napocuvanie a podobne,pretoze je jasne,ze po 20-tich pocutiach a vedomi,ze je to DM,si clovek piesne osvoji. Ale chyba mi tam ten pozitivny prvy dojem,ten pri SOTU rozhodne nie je.Myslim,ze Martin je vyborny skladatel,Dave neopakovatelny spevak,ale za to,ako znela hudba DM a ze sa stala jedinecnou,za to mozu chlapci podakovat A.Wilderovi. Klasicku koncepciu piesni DM tvorila zakladna melodia,refren,postupne vrstvenie zvukov.Ich piesne boli silne v tom,ze dokazali vytvorit krasne,relativne jednoduche melodie zaranzovane s roznymi zaujimavymi zvukmi,ktore boli do detailov prepracovane a preto také podmanive.To bolo tajomstvo uspechu a to boli DM. Sucasna tvorba to su sice rozne zvuky(možno vesmiru),ale vysledok je niekde inde.Kazdy v skupine mal svoju ulohu,ako celok to fungovalo paradne,jednotlivo vsak uz nie.Nema vyznam nariekat za niecim,co uz nikdy nebude,ale ked pocuvam Ultra verim,ze DM aj bez Alana na to este maju,aby urobili dobry album.Len nech najdu spravnych ludi a hlavne,nech sa snazia robit to,co vedia a nie skusat stale nieco nove.Uz to skusili 3x a zatial im to podla mna ani raz poriadne nevyslo.Mne ako fanusikovi nebude vadit,ked budu nahravat albumy,ktore budu z hladiska kompozicie piesni podobne.Pre mna nemusia DM experimentovat a nechavat cudzich ludi,nech urobia tri stvrtiny roboty za nich. Paradoxne je to,ze tie najlepsie věci od DM vznikli prave v obdobiach,kde atmosfera v skupine nebola najlepsia a rodili sa velmi tazko.Naopak dnes,kde sa maju vsetci tak radi a tesia sa zo spolocneho nahravania,nieco tomu chyba…

O remixoch radsej ani nehovorim,od 97-meho sa nedaju pocuvat.Pretoze predtym ich robili DM sami,pripadne D.Miller alebo producent,s ktorym spolupracovali.Dnes ich robi kde kto a od hudby DM maju na mile daleko.Som fanusikom 20 rokov a myslim,ze hlavnu fanusikovsku zakladnu DM tvoria ludia mojej vekovej kategorie (33+/-).A my sme ti odchovanci DM,ktori si vždy kupia original CD,DVD a vsetko,co nesie znacku DM.A na to by chlapci nemali zabudat,pretoze vidim,ze uz aj skalni fans otvorili oci a uz nie vsetko od DM nekriticky zboznuju….
Diik vsetkym,ktori sa docitali az sem:)

Radbuza

 24    8. september 2009 o 17:27

Nemůžu si pomoct,zatímco Wrong byl zásah totálně do černého depešáckého srdce s působivým klipem, od té doby to jde s klipama nějak do hajzlu,taktéž výběr singlů je přímo děsivý...  Ač Peace se mi líbí,chápu a rozumím tomu rozhořčení z erasurovské nálady této písně. A Fragile Tension? Uf,nic proti té písničce nemám,ale jsou tam prostě lepší kousky…  A po klipu už vůbec netoužím…  Já se jen bojím,že DM už je to vlastně šumák,jestli ty písničky budou takové nebo makové. Však on už to někdo nějak zmixuje,někdo natočí video,akorát toho Antona ještě vezmene na přípravu podia a návrhů bookletů...  My si jen tak natočíme album,uděláme peněžní kolotoč a fandové si to stejně zase koupí... Zatímco u PTA se mi to tak nějak líbilo, obal SOTU - proboha,co to je? Písmo je taky takové všelijaké...  SOTU jsem nejdřív nedokázal příjmout,jak kdyby to nebyli DM,potom se mi docela líbilo,ale to hlavně díky skladbám Wrong,Corrupt a In Chains….  Říkal jsem,že at album uspěje nebo ne,měli by vyměnit producenta - Ben Hillier se očividně vyčerpal…  Ale nastává problém,aby případný producent byl to pravé ořechové,hmmmm…  A hlavně to chce prožít asi zase nějaké pořádné deprese - ta totální pohoda u nahrávání se projevila i na skladbách…  Jsem rád,že jsou kluci šťastní,ale pozitivní hudbu u DM zrovna nemusím…  jak toho dosáhnout? Asi kvalitní producent a více kvalitních songů....
Violator 21.století? Silně mi škube v koutku a chce se mi smát….

Rasputin

 25    8. september 2009 o 19:06

DM ve spojení s nezávislou scénou vždy fungovalo proto se odlišovaly od ostatních kapel poslední dobrý album Ultra dělal Tim Simenon jeho projekt Bomb The Bass je na 99% fanoušku moc složitej ale jeho práce pro DM se zvukem je znát to samé Alan Wilder Recoil -Flood.
Na Hilliera bych špínu neházel mimo Wrong SOTU nikdo nepomuže kdyby dostal Exiter do ruky tak máme možná o jedno celkem dobrý album víc.No a ty remixy ani nebudu komentovat.

Rasputin

 26    8. september 2009 o 19:09

Omlouvám se Exciter

edko

 27    8. september 2009 o 19:24

to santer: pekne a pravdive citanie. velky suhlas.diky

Radbuza

 28    8. september 2009 o 19:31

Rasputin,na Hilliera špínu nikdo nehání,jen mám silný dojem,že kdyby produkoval další album DM,tak to zase bude znít podobně - jedině,že by Martin našel zálibu třeba ve zvucích vody…  No,porovnám-li Martinovy demosnímky ze SOTU a z období okolo Violatora,už samotný demosnímek je u Violatora velmi pěkný,ale SOTU dema mi snad příjdou některé lepší než final. Čím to?

edko

 29    8. september 2009 o 19:35

to radbuza: aj ty si to zaregistroval? napr. refren v demo-in chains je ovela presvedcivejsi ako final, mam pocit.bola by to ovela silnejsia skladba…

Radbuza

 30    8. september 2009 o 19:39

edko,přesně to si myslím i já...

edko

 31    8. september 2009 o 19:45

ja si neviem pomoct, ale mne na SOTU chybaju hlavne bicie, akehokolvek druhu, len nie to, co tam v skutocnosti je, hned by to bolo tak nadupane…

Kikero

 32    8. september 2009 o 21:52

to santer: 100% suhlas! velmi kvalitny a hlavne uprimny prispevok

Dimo

 33    8. september 2009 o 22:46

Na druhou stranu nikdo nemůže být na vrcholu 20 let. DM svou nejlepší éru mají za sebou, takže bych jim nevyčítal ta tři alba, která nikdy nemohou mít na Violator a SOFAD. Každá kapela má svůj životní cyklus a nenapadá mě nikdo, kdo by byl tak dlouho na vrcholu a držel si stejnou kvalitu.

Coldplay teď udělali své nejlepší album - po 12 letech, co fungujou. Je jasné, že žádné další album nebude už tak dobré. To samé se týká U2 a všech dalších. Jediná výjimka, co mě napadá, jsou Pet shop boys, poslední deska Yes! je jedna z jejich nejlepších (hrajou stejně dlouho jako DM; a ty mixy!!!) a turné je výborné (běžte všichni - 3.12. v Praze a 1.12. v Blavě), i když i PSB udělali několik fakt špatných alb.

Každopádně to nic nemění na tom, že DM kašlou na klipy, kašlou na mixy, kašlou na live vystoupení. Fakt mi přijde jako podraz, že vyprodali celou evropskou část a pak až na skladby z nové desky hrají do noty totéž, co před třemi lety - podívejte se na U2, kteří to nemají zapotřebí, ale jejich letošní sňůra je přeci jen jinde, zkusili něco nového - http://www.youtube.com/watch?v=4SL5UV1g1ro&feature=channel (posuňte si to na čas 1.00). Ve srovnání s tímhle se musím smát tomu, když vidím a slyším Gordena, jak tam něco otráveně brnká na klavír, a touhle srač*** DM zaplňují díry, protože se nikomu nechce zkoušet nové aranže.

Ale nedovedu si představit, že by měli DM skončit, kus mého života by byl pryč.

recoil

 34    9. september 2009 o 08:18

Dimo: naprosrty souhlas…..

Dangerous

 35    9. september 2009 o 09:01

?: Všiml jsem si, že nejlépe jsou na koncertech příjímány vaše staré hity, nové skladby tolik netáhnou?
Většina našich fanoušků s námi vyrůstala, a naše dávné hity jsou vlastně soundtrackem jejich mládí, přesně si pamatují kde byli a co dělali když ty skladby poslouchali, k těm novějším si teprve musí najít cestu.

kinn

 36    9. september 2009 o 15:16

No kedze su tu zase “odbornici” na remixy ktore ine ako ‘shit’ nepovedia na vsetky mixy po 1990, tak musim opat uviest veci na pravu mieru (napr. v pripade bodzinovho mixu): ten mix NIE JE urceny na pocuvanie, je urceny na tancovanie V RAMCI hudobneho setu, t.j. tvori jeden diel celeho mixu, ktory moze trvat hodiny. Remix ako taky je urceny pre klubovu kulturu, nie beznemu DM fanusikovi a vydavatel velmi dobre vie preco sa elektronickej tanecnej sceny tak pevne drzi.

A co sa tyka kvality SOTU .. i told you so ..  este mam vo velmi cerstvej pamati tie vzrusene komentare ked SOTU uniklo ake je to uzasne a zrazu to kazdy “verny” mal vo svojej top3 albumov ..

tonot

 37    9. september 2009 o 15:50

@ kinn

Ja som nazval remixy shitom, ale nie všetky po 1990. A že ako píšeš, že Bodzinov remix nie je na počúvanie, ale na tancovanie, načo si potom kupujeme single, kde sa sem tam nachádza aj B-strana a množstvo remixov? Že je remix určený na tancovanie do klubov pochopím, keď vyjde na club promo, ale väčšina z nich vyjde aj na komerčných nosičoch. No a mám z toho dojem, že na počúvanie nie sú určené žiadne remixy v poslednom období. A na “odborníkov” sa tu nikto nehrá, každý si tu môže povedať svoj názor na tieto veci.

Daniel79

 38    9. september 2009 o 16:39

Ja jsem SotU zpocatku mel rad…ale asi to bylo tim, ze jsem proste chtel, aby se mi libilo.

Jedna slabina alba imho spociva v songwritingu. Gore mistrne ovlada ty svoje postupy - hodne mollovych akordu za sebou, casto jde po pultonech, pouziva takove necekane zmeny…Leckdo by rekl, ze nerozumi harmonii - ale tak to neni, protoze ty jeho pisne zkratka funguji, ty jeho postupy tomu dodavaji napeti…skladby zni tajemne, magicky a pritom jsou nabouchane energii. Gore proste vymyslel takovy specificky styl, podobnym zpusobem nikdo pred nim pisne nepsal. Z tohoto hlediska je Gore opravdu genialni.
Jenomze na SotU Gore tuhle svou parketu vesmes opustil a posunul se ke konvencnejsimu pristupu ke skladani. Zaslouzi uznani za odvahu, jenomze on v tom “klasickem” popu (priznejme si) zas tak dobry neni, pisne jsou ponekud mdle a nejsilnejsi momenty jsou ty, ktere pripominaji stare dobre DM. A taky Gahan podle me jako autor zklamal…a pritom jeho veci z PTA jsou skvele…

Druhy problem je (opet imho) v produkci, album nema dostatecnou oporu v rytmice (nema podvozek), sound je velmi “soft”, coz by nevadilo, ale po urcite dobe v tom posluchac (nebo aspon ja), postrada energii. Masivni vyuziti starych analogovych syntaku? OK, ale tohle dnes dela spousta kapel ci projektu…a mnohe z nich jsou v tom odvaznejsi a (imho) lepsi nez DM.

Jen muj nazor…

Dangerous

 39    10. september 2009 o 08:55

Fragile Tension v jednom ze spotů O2:
http://www.horizont.net/kreation/tv/pages/protected/show-2306.html

Fragile Tension bylo vybráno jako singl z jednoduchého důvodu, ta skladba na kterou tady pár fanoušků nadává, byla vybrána do reklamní kampaně německého O2, běhemž níž je melodie i část skladby v různých spotech servírována cca 80.000.000 Němců....team kolem DM občas dělá hlouposti, jsou to lidé, ale nejsou to většinou lidé se sníženou inteligencí.

Peace je srdcovka Martina Gorea, proto byla singlem… “cože?? proč??? taková trapárna!” Protože ji Martin napsal spolu s Little Soul, když odložil sklenku s alkoholem, pro něj to byl okamžik vítězství, který se snažil přenést do té písně (také v jeho podání v demu zní velmi dobře) erasurovskou strašárnu zní uděleli až prací ve studiu…


a někdo z vás napsal, že DM ve střízlivém stavu není ono, a že přílišná pohoda také není ono…
album Violator nahrála kapela, když byli všichni velcí přátelé, a pokud cituji Gorea:“Chodili jsme dokonce spolu každý večer ven jako nějaký gang”

SOFAD nenahrála kapela, Sofad nahrál Wilder se zvukovými inženýry a producentem,

Daniel79: velmi pěkný příspěvek, sice s ním neztotožňuji, ale líbí se mi jak je napsaný, rozhodně je nejlepší ze všech kritických v této diskuzi

jozef

 40    10. september 2009 o 09:07

Nemôžem si pomôcť, ale v porovnaní s ostatnými kapelami, ktoré sa iba už hudobne topia a vracajú sa kukoreňom tak, že je to skôr vykrádačkou, DM obstáli víťazne. SOTU som sa obával, že to bude krok späť, ale našťastie sa nestalo, ich retro zvládli v pohode. Iná situácia bola, keď som prvýkrát počul aranže Precious. Až som sa zlakol, že čo to je za zvuk pripomínajúci nejakú kapelu kopírujúcu DM, ktorá v devedesiatich v snahe používať trendové zvuky stratila šťavu. Až Free, b-éčko Precious ma našťastie vyviedlo z omylu. Chlapi sú na turné a o štyri roky sa snáď dozvieme, či natočia PTA3, alebo prídu s brusu niečím novým. Aspoň v minulosti zvykli na troch zásadných albumoch.

Daniel79

 41    10. september 2009 o 11:13

Dangerous: diky. SotU povazuji za odvazny, ale ne zcela zvladnuty pokus o neco noveho. Pripada mi, ze si depesaci (Gore) az prilis ulitli na tech vintage hrackach a dali albu az (na muj vkus) prehnane lehky zvuk. Pokud pritvrdi (jako napr. ve Wrong a Corrupt), tak to najednou funguje…zminene pisne jsou navic jeste zalozeny na klasickych Gorovych postupech (prestoze v Corrupt trochu slysim Siouxsie).

Dangerous

 42    10. september 2009 o 11:20

jinak dnes každá popová hvězdička používá bicí jak vystřižené ze starších dm nahrávek, možná proto jimi DM tolik neplýtvali

viz Sober pink
http://www.youtube.com/watch?v=jxexx_TdneA