Fletch pre AOL Music

Vydanie dlhoočakávaného záznamu turné "Touring The Angel: Live In Milan" je na spadnutie a v tlač sa opäť zaujíma o Depeche Mode. Tentoraz si AOL odchytilo Andyho Fletchera: "Vždy sme si pre nahrávanie DVD zvolili inú krajinu, ako Rosebowl v Pasadene ("101"), či Paríž, kde sme točili "Exciter Tour". Talianske publikum sme vždy rešpektovali a nakoniec poznáme to tam veľmi dobre. Takže to bolo pre nás to najsprávnejšie miesto." "Toto turné bolo asi najlepšie, aké sme kedy spolu zvládli. Naozaj sa nám na ňom darilo. Je úžasné, že po 25-tich rokoch si to všetko, vrátane úspechu, môžete užiť so svojimi kolegami. Dúfam, že to z toho DVD pocítite." zdroj: www.aolmusicnewsblog.com

Názory Devotees (194)

Monghi

 1    5. september 2006 o 07:37

ehmm :cool: ... najlepsie live video DM! Teste sa:)

kasty

 2    5. september 2006 o 08:19

Fletcher a jeho tradičné optimistické vyjadrenia grin .
Niet pochýb toto je najlepšie obdobie DM. Pri predchádzajúcich albumoch som mal vždy taký blbý pocit že to je asi ich posledný počin. Teraz som si 100% istý že DM idú ďalej a po bestofke určite príde ďalší album. Už nech máme to DVD doma…..

little29

 3    5. september 2006 o 08:38

neskutocne dobreee. noazaj teste sa..

chmelko

 4    5. september 2006 o 08:44

každá novinka musí byt predsa najlepšia nie?
1 ročník marketingu…:-)

Monghi

 5    5. september 2006 o 08:49

chmelko… ved pockaj, sam budes prekvapeny… recenzia mozno uz cez vikend:)

Ringo

 6    5. september 2006 o 08:50

CHMELKO: tady ani tak nejde o to ze je to novinka, tady jde hlavne o to ze to je DM!

chmelko

 7    5. september 2006 o 09:04

takže už ho všetci máte?protekčáci jedni:-))))

Monghi

 8    5. september 2006 o 09:05

chmelko… a ty co nepozeras trajlery alebo ako? smile

chmelko

 9    5. september 2006 o 09:09

na trajleri už neverím vdaka super uputávkam v telke a potom sa z to´ho vyklube total brak:-)))
počkám si pekne na celé, pekne zabalené dvd.
monghi:btw.Kúpim si ho zase vo virgine u erosa:-)))))

Monghi

 10    5. september 2006 o 09:23

chmelko: aj ja by som chcel chodit kazdu chvilu do UK:(

chmelko

 11    5. september 2006 o 09:28

ale takú spoločnost ako 3.4.06 už len tak skoro mat nebudem:-((

Monghi

 12    5. september 2006 o 09:29

ach jo:) zlate to casy:)))

chmelko

 13    5. september 2006 o 09:34

takže historia sa bude opakovat pri new cure album launch?:-)

Dangerous

 14    5. september 2006 o 10:31

Z čeho se všichni tak radujete? Vždyť jsou to pořád ty stejní a nudní Depeche Mode..a nebo ne? smile))

Beladona

 15    5. september 2006 o 10:49

Asi je tam málo záběrů na toho hroznýho Gahana grin

Kikero

 16    5. september 2006 o 10:52

No velmi optimisticke, len ci to bude lepsie ako Devotional. hmmm, asi nie…Devotional nic nemoze prekonat, mam taky pocit….ale aj tak sa tesim

Dangerous

 17    5. september 2006 o 10:53

to Beladona: ano, na toho arogantního Gahana, myslíš, že? smile)

jinak hezké dopoledne, už dlouho jsem Tě tu neviděl smile

Dangerous

 18    5. september 2006 o 10:57

Ó ano, to úžasné Devotional….s tou rockovou kapelou zpívající gospely smile))

Condemnatiooooooooooooooon….bože můj, tohle jsou depeche??

Beladona

 19    5. september 2006 o 11:11

dangerous: jo, myslela jsem přesně toho chlapa, jak se tam zmítá v tý neupřímný křeči grin))
Dík za uvítání, taky tě ráda vidím smile

Dangerous

 20    5. september 2006 o 11:15

to Beladona: jo, ten namyšlený nekomunikující do sebe zahleděný profesionál, tak to myslíme toho stejnýho smile

Beladona

 21    5. september 2006 o 11:32

dangerous: ale stejně tam bude spoustu písniček z tý úděsný poslední desky smile

Marten

 22    5. september 2006 o 11:34

helej se v ty ironii nejak vyzivate co!? :o))))

Dangerous

 23    5. september 2006 o 11:55

to Beladona: jo, to máš pravdu, 100x obehrané zvuky a melodie a třeba Sinner in me, to je úplně jak Camouflage smile) Už by se depeche mohli trochu snažit být originální a ne pořád copy copy copy smile)

Martin L. J.

 24    5. september 2006 o 12:09

to dangerous & beladona : teda Vám řeknu, že co je moc to je moc§!! :-( Já vím že ironie je ironie, ale co je moc to je moc. Názory jsou různé, ale proč tohle a tady??? Vždyť tohle “andělské dílo” si snad ani takovou ironii nezaslouží ne???

chmelko

 25    5. september 2006 o 12:26

Beladona, Dangerous:budem si musiet s vami vážne vo hviezde promluvit:-)))))

Dangerous

 26    5. september 2006 o 12:35

to Martin J.: víš kdo je velkým milovníkem ironie a sarkasmu? Skupina Depeche Mode a málokdo je pro to chápe…

takový Martin Lee by měl z naší komunikace s Beladonou upřímnou radost…asi jako fans z jeho Music for the masses nebo Lilian smile))))))

Dangerous

 27    5. september 2006 o 12:38

to chmelko: hele, neříkej že Tobě se ten za pár let 50 letý neupřímný Anglo-američan líbí? Vždyť zpívá pořád to samé, jak kolovrátek smile Přečti si recenzi od Pitchfork Project na PTA a pochopíš, která bije smile)))

teď vážně, chmelko, ale s tou hvězdou to není VŮBEC špatný nápad!!! Co říkáš Beladono? smile

Beladona

 28    5. september 2006 o 12:55

dangerous & chmelko: Jo, to by možná šlo grin

Dangerous

 29    5. september 2006 o 13:02

to Beladona: fajn, snad to vyjde, je to sice za dlouho, takže nemá cenu něco slibovat, ale kdyby mohl třeba i Marten, bylo by to určitě hezké setkání, českých fans ze slovenských stránek…

MAIKI101

 30    5. september 2006 o 13:07

hmmm - niekto tu spomenul , ci tam bude moc , alebo malo zaberov na GAHANA ???!!! Hmmm - zaujimave , ono najlepsie by to asi bolo , keby to bolo o DM a nie o GAHANOVI ........... si teda myslim .

Martin L. J.

 31    5. september 2006 o 13:12

to dangerous: já tohle všechno samozřejmě chápu a respektuju, ale přeci jen někdy (né v tomhle případě) to je až mooooc tvrdé a hraničící s drzostí!!!???

Jo a nevíte někdo náhodou, kdy už konečně bude v nabídce DM shopu ten Milán???

Beladona

 32    5. september 2006 o 13:25

to martin J:
” přeci jen někdy (né v tomhle případě) to je až mooooc tvrdé a hraničící s drzostí!!!??? “

To jsme právě chtěli říct.

Dangerous

 33    5. september 2006 o 13:25

to Martin J.: neboj, kdyby někdo DM skutečně urážel, bránil bych je zuby nehty…btw. téměř všechny výrazy co jsme tu s Beladonou použili, se zde již objevili, ale ne od nás smile

Martin L. J.

 34    5. september 2006 o 13:32

to beladona: Vážně?!?!?! grin Ale co máš pravdu…. těch ód a poklon na adresu DM a jmenovitě i na Daveho bylo dost a dost a tak proč si trochu nerýpnout…. Ale představ si jaká by to byla úleva, kdyby si dali pauzu třeba jako Yazzu, nebo já nevím kdo?! To by byla úúúúlevička co? Noa koho by jsme pak tady pomlouvali a dělali narážky??? hmmm

Dangerous

 35    5. september 2006 o 13:35

to Martin J.: smile)))))))))))

Si děláš legraci? Co se Ti líbí na hudbě Depeche Mode, pokud se mohu zeptat?

Martin L. J.

 36    5. september 2006 o 13:37

to dangerous: tak to jsme v tomhle za jedno!!!! Když si uvědomím, že mě už provádí tahle parta usmrkánků z Basildonu víc jak 20let od prvních tónů Black celebration, tak mi z toho jde husí kůže po těle a nedokážu jen tak odsoudit nějaký jejich výtvor a obvzlášť už ne po tom co se do psaní a komponování pustil i Dave!!!!!!

Dangerous

 37    5. september 2006 o 13:40

to Martin J. tak si prosím ještě jednou přečti co jsme psali s Beladonou, abys pochopil, že já a Beladona jsme ty nejskalnější fans na těchto stránkách, tak prosím ještě jednou a pečlivě...a nech tu mail a já Ti napíšu jak si stáhneš ty 90 sec.ukázky z world violation tour na dm.com

Martin L. J.

 38    5. september 2006 o 13:43

to dangerous: no právě když o tom tak přemýšlím, tak asi vůbec nic, neb jsem chlap normální (heterák) a tudíš jsem spíš a jen a jen na děvčata, ale co se týká jejich hudby, tak to nevim jak na tom jsem. možná trochu bláznim, že takovou bláznivou a někdy naopak total černou hudbu poslouchám. Hodně lidí se mi taky za to staví zády a já je vlastně chápu, protože je to vlastně nuda

Dangerous

 39    5. september 2006 o 13:44

to Martin J.: tak Depeche Mode jsou podle Tebe nuda???

nissan

 40    5. september 2006 o 14:08

najlepší koncert z Milana je live z WVT, ktorého ohlas prekonal hranice Talianska..Takú hystériu DM asi už nezažijú...Takže dvd Milan môže byť, len to chce korektúru roka z 06 na 90.

Martin L. J.

 41    5. september 2006 o 14:12

to dangerous: no jak se to veme!!!??? Já když jdu večer spát, tak mě to krásně ukolébá!!! To ale s nudou moc nesouvisí co???

Martin L. J.

 42    5. september 2006 o 14:20

to dangerous: jo a můj mail je - .(Pre zobrazenie tejto e-mailovej adresy musíte mať zapnutý JavaScript) - ale to myslím je i v mojí složce, když klikneš na moje jméno u odkazu. To ale nevim určitě!!! Ale předem Ti dík za ten typ na WVT!!!!!

Dangerous

 43    5. september 2006 o 14:22

to Martin J.: a není lepší se nechat ukolébat před spaním nějákým milým děvčetem?

Ringo

 44    5. september 2006 o 14:25

DANGEROUS 05.09.2006 o 14:22 : grin No, nejsem si uplne jisty:-))))

Martin L. J.

 45    5. september 2006 o 14:26

to dangerous: jo jo jo jo je to absolutně super, ale když to děvče, nebo v mém případě dospělá žena má pochopení pro poslech té nádherné večerní černé mše v podání DM, tak to je uplně k zbláznění, že člověk neví co vnímat dřív!!! grin grin grin

Marten

 46    5. september 2006 o 14:43

to Dangerous - 13.02 - taky nechci slibovat (je to vskutku jeste daleko), ale jako napad se to jevi vic nez dobre…. jsem pro! Poznat, pokecat, zaparit a popit s DM fans (ktere “znam” jen virtualne diky serveru depechemode.sk) je skvela idea!

chmelko

 47    5. september 2006 o 15:01

no zase všetky napady dangerousovi nepripisujte:-))))

Dangerous

 48    5. september 2006 o 15:05

Btw. teď poslouchám Lilian - Protection mix a je to hodně dobré, Gabo Tobě by se to moc líbilo!

Dangerous

 49    5. september 2006 o 15:07

to chmelko: neboj, je jasné že s tou Hvězdou je to Tvůj nápad smile

Dangerous

 50    5. september 2006 o 15:09

to Ringo: pro Tebe bude Hvězda asi daleko, viď?

No, ale k Tvé reakci, ano někdy si člověk potřebuje i trochu odpočinout a k tomu jsou více než vhodní smile)

Dangerous

 51    5. september 2006 o 15:14

to Marten: ano, byl by to perfektní...když vidím jak hoši a dívky ze Slovenska co navštěvují tyto stránky se osobně znaji, tak je škoda, že my, jsme ještě neměli tu možnost..do listopadu je času dost a má cenu se domlouvat až těsně před tou akcí. Ale to už nechám volné ruce hlavnímu organizátorovi Chmelkovi, takže chlape, jsme v Tvých rukou smile)

Marten

 52    5. september 2006 o 15:17

to chmelko: sorry, ctu vsechno strasne rychle a reakce dle toho take nekdy vypadaji - kazdopadne diky ti za zajimavej napad! :o)

Marten

 53    5. september 2006 o 15:17

to dangerous: souhlas!!!!!

chmelko

 54    5. september 2006 o 15:18

tak to som si teda nabehol:-)))
ok, pokusíme sa dohromady niečo vymysliet..
dúfam, že nám to ale tentoraz výjde, 32000 ludí sa už neočakáva:-)))

chmelko

 55    5. september 2006 o 15:21

dangerous: teraz ma napadá, možme u teba všetci prespat?:-)))

Dangerous

 56    5. september 2006 o 15:31

to chmelko: tak na to zapomeň smile))) nejlíp se po párty spí na Hlaváku, takže spacáky s sebou smile))))

chmelko

 57    5. september 2006 o 15:35

25.11? ty nas nemáš rád:-(
urobíme u teba potom este afterparty ok, pamatas klip leave the silence, alebo este lepsie stripped?:-))))

Dangerous

 58    5. september 2006 o 15:41

to chmelko smile))))))))

já Ti dám Afterparty, já Ti dám Stripped smile))

chmelko

 59    5. september 2006 o 15:44

teraz pozerám, že leave the silence pamatat nemožeš, ale leave in silence už hej:-))
no nič vymyslím presný plán a potom ho nechám vačšinou schválit, pre dangerousa podotýkam VACSINOU:-)))))

Dangerous

 60    5. september 2006 o 15:46

to chmelko: smile))) jistě, ale já mám právo veta smile)

chmelko

 61    5. september 2006 o 15:49

až teraz ma napadá aký je to super nápad,..je to tá najlepšia príležitost pokecat face to face..
dangerous, takže ako sme dohodli, zajedeš pre toho Ringa na Moravu OK?:-)

Dangerous

 62    5. september 2006 o 15:52

to chmelko: jistě, a Ty tedy zajistíš Marta a Dejvíka, jak jsme se domluvili, ano? Jo, bude to velký smile))

Dangerous

 63    5. september 2006 o 15:57

to Beladona: doufám, že Tvůj mail z profilu je funkční, něco jsem Ti tam poslal.

Beladona

 64    5. september 2006 o 16:12

dangerous: díky grin))

Ringo

 65    6. september 2006 o 07:53

Hvězda - to je kde?

Beladona

 66    6. september 2006 o 08:00

Ringo: klub v Praze na Petřinách.

Ringo

 67    6. september 2006 o 08:13

BELADONA: uff, tak to je hodne z ruky, do Prahy me v poslednich 10 letech dostal jen koncert DM:-)

Beladona

 68    6. september 2006 o 08:16

Ringo: A co my - virtuální kamarádi?

Ringo

 69    6. september 2006 o 09:03

BELADONA: bohuzel mi momentalne penezenka naznacuje, ze v nejblizsim pulroku nejaky vylet do Prahy nehrozi:-) Ale setkal bych se s vami vsemi moc rad.

Beladona

 70    6. september 2006 o 09:17

Ringo: OK, ale ještě o tom přemýšlej grin

chmelko

 71    6. september 2006 o 09:19

pretože inak chmelko naplanuje afterparty Ringo u teba:-))))
a vieš, leave in silence, stripped…no radšej porozmýšlaj:-)

Dangerous

 72    6. september 2006 o 09:27

to chmelko: cože? after party bude u Tebe? fajn, fajn, pustíme leave in silence a stripped, btw. máme si vzít vlastní kladiva a palice?

chmelko

 73    6. september 2006 o 09:37

počkaj, počkaj, došlo tu asi k malemu nedorozumeniu.
oficiálny organizátor tejto afterparty ma v hladáčiku 2 lokality, pre nedočkavých naznačím (jedna v Prahe a druhá v Havířove, ale viac už ani za nič:-))))

Dangerous

 74    6. september 2006 o 09:46

to chmelko: cože? jedna v Jablonci a druhá také v Jablonci? Ale to není velký výběr, no nic aspoň něco smile)
Btw: máš doma pořádnou Hi-Fi soustavu?


chmelko

 75    6. september 2006 o 09:55

no nič, už verím Gabovi, že organizácia podobných akcii je strašne náročná.
tu jednoznačne pokulháva komunikácia a dobrá vola.
dangerous:nebude pre teba jednoduchšie zajednat bus, ako každého zvlášt vozit autom k sebe domov? to len taký malý postreh..

Ringo

 76    6. september 2006 o 09:57

dame People are People, uz shanim nejake roury a zelezne tyce, leccos se urcite najde i v miste konani, u koho doma ze to vlastne je? U Chmelka? Na mistnim parkovisti pred domem dame ten Stripped:-)

Ringo

 77    6. september 2006 o 09:59

Doufam ze bude pobliz i nejaky plot z vlniteho plechu, tam si strihnem Blasphemous Rumours s Shake the Disease:-)

Dangerous

 78    6. september 2006 o 10:02

to chmelko: bus? já myslel že nám objednáš taxi nebo že by limošky? no dobrá, když nás tolik přemlouváš tak těch pár kilásků do Jablonce v limuzíně vydržíme smile
Hele a máš doma Lilian - Protection mix? protože to na pořádné afterparty nesmí chybět smile)))

 

chmelko

 79    6. september 2006 o 10:08

no ja som ho ešte nepočul:-((((
dangi, Ringo:dík za super podnety, ale este raz, v Jablonci sa to nemože konat, pretože v noci z 25 na 26.11 by vám tie tyče primrzli v rukách, aj preto sa organizátor rozhodol usporiadat tuto jedinečnu demolition indoor, outdoor afterparty u dangerousa na sídlisku a následne koho nezatknu tak u neho doma.Preto sa mu chcem tu verejne podakovat za pomocnu ruku, ktorá prišla za 5/12

Dangerous

 80    6. september 2006 o 10:14

to chmelko: no bojím se, že na Tebe bude vydán zatykač, ještě než vůbec nějáká párty začne smile))))
Hlavní jem aby jsme dorazili do Hvězdy, co bude potom uvidíme podle počasí, v Jablonci bude si sníh (vemte si lyže) ale chmelko se ještě předtím osvěží ve Vltavě, aby byl přesunu vůbec schopen smile))

Ringo

 81    6. september 2006 o 11:05

hlavne aby prijelo dost policejnich aut, kdyz uz budu kupovat to megakladivo na Stripped:-)))

Dangerous

 82    6. september 2006 o 11:18

to Ringo: jo, takže teď se nebude všude probírat technoparty, ale chmelkoparty smile)

Ringo

 83    6. september 2006 o 11:21

DANGEROUS: ja bych to zastresil pod Strippedparty, davat tomu nejakou spojitost s nekterym z ucastniku, to by meli polisi moc lehke pri podavani obvineni na dane osoby:-)))

chmelko

 84    6. september 2006 o 11:24

takže zase dostanem na držku od Paroubka iba ja čo?:-)))))

Dangerous

 85    6. september 2006 o 11:51

to ringo, chmelko: jo stripped party to zní hoodně dobře, myslím, že účast bude hojná, kdo bude vybírat vstupné? smile

chmelko

 86    6. september 2006 o 12:52

takže týmto sa akcia vo hviezde stáva oficialným stretávkom nás tu všetkých diskutujúcich?

Beladona

 87    6. september 2006 o 12:57

A jaký bude program pro ty, co neunesou megakladivo?

chmelko

 88    6. september 2006 o 13:20

budu dohliadat na to, aby sa dangerousovemu autu, a autám jeho kámošov nič nestalo, samozrejme monitoruju pohyb policie:-)

Beladona

 89    6. september 2006 o 13:28

Ale já chci taky dělat nějakej bordel smile

chmelko

 90    6. september 2006 o 13:36

pre nás si ale vážne už niekto asi príjde:-))))

Dangerous

 91    6. september 2006 o 13:36

to chmelko: co? jaká párty?  lol

Dangerous

 92    6. september 2006 o 13:37

to Beladona: neboj, megakladivo mohou nést i dva takže si taky přijdeš na své  lol

Dangerous

 93    6. september 2006 o 13:40

to chmelko: si dělej srandu, ale česká verze echolonu, jakmile zaznamená výraz kladivo tak hned informuje policejního prezidenta smile)

chmelko

 94    6. september 2006 o 13:48

ajaj,
ale s mojích úst vyšlo iba leave in silence a stripped, to snad nejako okecám…ale čo vy?:-)

Dangerous

 95    6. september 2006 o 13:54

to chmelko: hahaha, to se pleteš, to jak si jmenoval Paroubka, pohnulo události nečekaným směrem, takže pokud teď uslyším “Všichni na zem Policie ČR” tak víš proč smile))))

chmelko

 96    6. september 2006 o 14:11

Paroubek je už ale radový občan a dufam, že to tiež tak pekne dlho zostane…

Beladona

 97    6. september 2006 o 14:17

Tak toho se nebojím. Policie ČR není jako nějaký agent Smith, aby vypátrala virtuální identitu smile

Dangerous

 98    6. september 2006 o 14:18

to chmelko: má rozhodně delší prsty než řadový občan a rád je použije…když tak jsme se nikdy neviděli..no snad to přežiješ... když tak Ti necháme zahrát Enjoy The Silence smile)))

chmelko

 99    6. september 2006 o 14:35

každý velký čin si žiada obetu hlavne prosím napísat na náhrobok chmelko-enjoy the silence, Paroubek te slyší..
nieže sa na mna vykašlete!!!

Dangerous

 100    6. september 2006 o 14:46

to chmelko: neboj, postavíme čestnou stráž, ale bylo by hezké kdy by si na chvíli vstal z hrobu a zapěl:

Finally I’ve found
That I belong here

smile)) sice trošku černý humor, ale to už k DM tak nějak patří smile))

Dangerous

 101    6. september 2006 o 15:18

tak už chmelka čapli…to bylo hodně rychlý! smile))

chmelko

 102    6. september 2006 o 15:29

ale nečapli, len sa učím celu HOME. nech vám tam potom nerobím ostudu:-)))

Dangerous

 103    6. september 2006 o 15:36

to chmelko: si mě teda vyděsil, sem už viděl jak Tě Paroubek ukazuje v televizi ve Zprávách :-D

chmelko

 104    6. september 2006 o 15:39

to bude až 26.11 na nove, ale pssst

Dangerous

 105    6. september 2006 o 15:44

Myslíš, že budeš hlavní zpráva dne? “Mladý depešák za prozpěvování jakýsi popěvkům staroval cizí Porsche a rozbíjel okolní vozy megakladivem a ještě chtěl po starší občance nějáké nehoráznosti, zpívané v angličtině...Let me see you strippppppped…” jo to bude akce smile))

chmelko

 106    6. september 2006 o 15:48

a bude po reputácii, depešáci, kludní to fans:-)))

Ringo

 107    7. september 2006 o 07:09

BELADONA: zadny problem, vezmi spreje, pred poldama nastrikas na zed DM a pak budes zdrhat, schvalne jestli te dohoni. Kdyz tak cinkni Davovi, on ti rekne jak na to, ma s tim bohate zkusenosti:-)))

Beladona

 108    7. september 2006 o 08:01

Ringo: Díky za tip, to nezní špatně, to zvládnu. Taky umím házet kamením smile

Chmelko: Taky už bylo načase. Skupina jejich formátu si zaslouží trochu skandálnější fanoušky grin

Ringo

 109    7. september 2006 o 08:36

mimochodem v nasi republice vrcholi naprosto trapny humbuk kolem Madony. Takova shit hudba a kdyz prijedou opravdovi umelci jako jsou DM, tak to media odbydou kratickou reportazi v den koncertu.

chmelko

 110    7. september 2006 o 09:38

čakal som, kro s tým začne:-)))))
jednoducho povedané, dáva ludom to čo chcu..skandaly

Marten

 111    7. september 2006 o 09:45

to Ringo: celkem se s tebou da souhlasit - s tou Madonou je to prehnane….- ale je treba si ale uvedomit, ze Madona tu je poprve, kdezto DM tu byli uz za bolsevika - to je rozdil. I tak meli DM pri posledni navsteve velmi slusnou medialni odezvu - v novinach, casopisech, na internetu i v TV… Jinak tu Madonu take prilis nemusim - hudba a zpev nic moc! Navic mi to prijde, ze to jeji vystoupeni uz ani neni o hudbe - je to spise takovej kabaret a to me fakt nelaka. Uz vubec ne za 5 a vice tisic!

Dangerous

 112    7. september 2006 o 10:02

Madonna má své publikum, Depeche Mode také, nechme ji v klidu. Já jí sice nemusím, ale tím že se nebojí kontroverzních témat, zaslouží respekt…podobně jako DM za svoje Blasphemous Rumours…btw. pokud jste někdo viděl In Bed with Madonna určitě jste zahlédli v Madonnině šatně Mr.Alana Wildera..A Mr.Gahan se v roce 91 o tomto filmu velmi pochvalně vyjádřil…

Beladona

 113    7. september 2006 o 10:03

Souhlas s Martenem. DM byli hudební událost, Madonna je společenská záležitost.
Nejvtipnější bylo, když někde psali, že na večeři vedle ní seděl neznámý muž, který ji skládá hudbu grin).

Ringo

 114    7. september 2006 o 10:11

DANGEROUS: kontroverze s kterou provokuje zkostnatele cirkve si u me jiste sympatie ziskala, ale co me dozira je humbuk medii, kteri si vykladaji zajem o listky a jejich cenu jako vysi urovne jeji hudby. Jakoby byla necim vic, a to neni ani nahodou. Je to jen marketing, business, show a az v posledni rade hudba.

Marten

 115    7. september 2006 o 10:21

to dangerous: jo u Madony fakt kloubouk dolu jak umi jit tvrde za svym - opravdu maka…. :o) , ale u tech temat si myslim, ze moc dobre vi jak si omotat publikum kolem prstu - stoucha tam kde to pali a i to je kus umeni a dejme tomu odvahy! :o) Beru to jako super managerskej kalkul dobrej pro business…

to Beladona: tak tak je to spise prestizni zalezitost kde uz opravdu tolik o tu hudbu nejde… Show to musi bejt urcite propracovana do posledniho detailu (coz samo o sobe muze byt zazitkem), ale ja jdu na koncert kvuli hudbe a ta me u Madony moc nebere…

Jinak ji ale respektuju - vi co dela a snazi se to delat na max…

Dangerous

 116    7. september 2006 o 10:27

to Beladona, Ringo: ano, máte oba pravdu..ale koncert je show, a Madonna se holt umí prodat, tak ji to nezáviďme, ale přejme..
Navíc je v Praze poprvé, vzpomeňte na humbuk a 34 000 lidí na Interu, když byli DM poprvé na Slovensku….“Všechny cesty najednou nevedly do Říma, ale do Bratislavy” že? smile
Buďme tolerantní...

Ringo

 117    7. september 2006 o 10:31

DANGEROUS: ale jo, to vsechno beru, jen nepoberu pristup medii. Chtelo by to tak trochu stejny metr. A ne ze kdyz dojedou DM a jim podobne kultovni kapely, tak nic, jen kratky report z daneho dne a kdyz Madona, tak buh, o kterem se mluvi uz dva mesice pred prijezdem, sleduji ho uz od letadla a kontroluji prkynka na zachode, zda je fakt vymenili jak Madona zadala.

Beladona

 118    7. september 2006 o 10:33

dangerous: ale jo, prostě UMÍ. Je to zatraceně schopná ženská.

Marten

 119    7. september 2006 o 10:55

kontroverzni temata - tolerance mezi narody/nabozentstvimi, valky, sex, AIDS atd. - vzdyt je to saskarna a nic jineho nez jen prosta poza a predevsim dobre promyslenej kalkul! DM miluju za to, ze nikdy nepropadli necemu takovemu a venuji se predevsim hudbe. Presto mozna provokuji vice nez vsechny tyhle kabaretnici dohromady - viz song John the Revelator…. Jednou pisni toho reknou vice nez vsechny tihle komedianti dohromady vsemi temi vyhlasenimi, ucastnenim se na zasedanich MMF atd. - no nema cenu se rozcilovat pac nervy mam jen jedny a to navic dost pocuchane pany jako je Paroubek.. :o)

Dangerous

 120    7. september 2006 o 10:56

to Ringo: media si vyberou toho po kom je větší poptávka, to jim nelze mít za zlé...Kdo stojí o informace o DM? Jen jejich fanoušci…zato o Madonnu se zajímá i kardinál Richelieu…

Dangerous

 121    7. september 2006 o 10:58

to Marten: naprostý souhlas, ale neničme si nervy lidmi kteří za to nestojí...

Marten

 122    7. september 2006 o 11:01

to dangerous: s tim kardinalem se ti to fakt povedlo - jsem se takhle dlouho nezasmal! :o)))))

chmelko

 123    7. september 2006 o 11:07

Madonna sa pred príchodom do Prahy informovala, kde sa necháva ubytovat ta slávna skupina menom depeche..no a samozrejme si vybrala ten istý hotel, no ale s tým záchodom ma naštvala..to ked sa dozvie Mr.Gahan:-))))
btw.spomínam si, že Alan ju opisoval ako dost orogantnú žensku už vtedy…

Ringo

 124    7. september 2006 o 12:00

MARTEN (07.09.2006 o 10:55): tak to naprosty souhlas. Umelecke vyjadreni nejakeho postoje, treba i politickeho musi byt udelano tak, aby to nebylo ukazani prstem na danou osobu a zvolani jejiho jmena. Takze Bono, Madona, Mike Stipe, vsichni ti akteri, kteri maji v klipech, vyjadrenich ci akcich Bushe a antibushovskou propagandu jsou mi neskutecne protivni a spise ve me vzbuzuji sympatie k Bushovi. Zatimco DM pisni JTR dokazali nenapadne naznacit jistou situaci, kterou si mnozi mohou s necim spojit, nemusi to byt treba ono, ale sedne to dokonale. A takhle ma vypadat umeni.

Ringo

 125    7. september 2006 o 12:02

CHMELKO: no, Gahan je dost borec a zenske po nem jedou, takze moc nechci domyslet, co by nakonec s takovym prkynkem Madona delala, kdyby vedela ze na nem sedel Gahan:-) Kdo vi jestli ta vymena prkynka nebyla kvuli toho, ze to predchozi si Madona sbalila do kufru jako rekvizitu:-)

chmelko

 126    7. september 2006 o 12:28

Ringo, ale Bono nikdy proti Bushovi nešiel ani na nho verejne neukazoval prstom…v tom sa mýliš..

Dangerous

 127    7. september 2006 o 12:32

to Chmelko: ano to máš pravdu, Bono je loajální světovým politikům, Bono se totiž sám chce jednou stát světovým politikem…

chmelko

 128    7. september 2006 o 12:38

dangerous:príležitost už mal (šéf banky, ktorá rozdeluje peniaze pre svet) a neurobil to…často o nom premýšlam a dtále sa ho snažím rozklučovat, že čo mu ide..myslím, že už dosiahol všetko a akmí niekto robit takú špinavu prácu (žobrat peniaze, tvrdit amíkom, že su najlepší na svete len preto aby od nich nejaké peniaze zohnal, tak v tom je ten pravý ver mi..)
včera som si akurát pozrel rattle and hum a ten preslov pred a počas sunday bloody sunday mi šiel priamo s úst..tak aj preto si ho velmi vážim..

Ringo

 129    7. september 2006 o 12:41

CHMELKO: trochu nestastne jsem to zahrnul do jedne vety. Proste jsem jmenoval politiky kteri se otevrene plantaji do politiky. Posleze pak vzbuzuji antibushovske nalady. Bono se plete do politiky. Mozna ne Bushovske, ale plete, ve stylu jsem slavny hudebnik, znaji me miliony lidi, takze taky k tomu mam co rict. To moc rad nemam.

Dangerous

 130    7. september 2006 o 12:48

to Chmelko: já moc U2 nemusím kvůli Bonovi, některé písně jako One, jsou moc hezké, ale mám z něj pocit neupřímnosti….. není tajemstvím, že George Walker je skutečně jeho přítel…tím netvrdím, že je špatné se kamarádit s Bushem,... který stát příspívá nejvíc na chudé země? Samozřejmě, že USA…ale Bono mi přijde, že vše dělá pro své jméno..je to jen můj pocit..

Dangerous

 131    7. september 2006 o 12:51

to chmelko, ringo: ano, Ringo to větou “jsem slavny hudebnik, znaji me miliony lidi, takze taky k tomu mam co rict” přesně vystihl…Bono si hraje na druhého Lennona, zachraňujícího svět od bídy a sám se topící v bohatství...trochu neupřímné..

Ringo

 132    7. september 2006 o 12:51

DANGEROUS: souhlas. Jeste dodam, ze Bona nemusim ani po politicke ani po hudebni strance. Defakto jsem v repertoaru U2 nenasel jedinou pisen ktera by me zaujala. Ani textove, a po hudebni a hlasove strance to ani nemluvim.

chmelko

 133    7. september 2006 o 12:52

tiež mám s neho niekedy pocit neuprímnosti a už začínam verit, že to pochlebovanie úprimné nieje…
ale ked to zachrání aspon jedneho černoška, nestojí to za to?..
Bono je v určitom slova zmysle vychcánek, ale myslím, že to používa asi pre najsprávnejšiu vec…

Ringo

 134    7. september 2006 o 12:54

CHMELKO: bude to znit hodne krute, ale jaky smysl ma zachranovat cernouska v premnozene zemi kde lide jen hladoveji? Samozrejme jde o lidsky zivot, ale Zeme je celkove premnozena a lide jsou jak krysy. Kdybysme to vzali po myslivecku, tak by se dalo rici, ze se lisky premnozily, je treba povolit odstrel:-)

chmelko

 135    7. september 2006 o 12:55

zoberte si, že keby sa potreboval zviditelnit, tak to robí len chvílu, ale on to už robí vyše 20 rokov a sám povedal, že je presvedčený, že to jeho reputácii a U2 škodí...takže asi vidí, ako ho vidia ostatní..

Beladona

 136    7. september 2006 o 12:57

chmelko: Náhodnou jsem nedávno taky koukala na Rattle and Hum, a říkala jsem jsi, že je to dobrý, jen kdyby si odpustil to politické školení smile
Já mám ráda U2 tak do Joshua Tree.
Dneska už je nesleduju, ale dříve jsem měla spíš pocit, že to Bono myslí upřímně, jenom prostě není moc chytrý chlapec grin

chmelko

 137    7. september 2006 o 12:57

Ringo:myslím, že každý by mal dostat svoju šancu na seberealizáciu, preto vobec neobhajujem cigánov…
ale može to dieta ya to, že žije v tak hroznej krajine?
ale ved Bono sa velmi, ale velmi angažoval hlavne v Jugoslávskej kríze a prinútil Britov a Amíkov poukázat na ten velký problém ktorý tam bol….

chmelko

 138    7. september 2006 o 12:59

Beladona:ale kde tam politicky školí....?
ved on len poukazoval na to, že je hrdý Ir ale neznáša Irov, ktorí dávno odtamadial utiekli a teraz pekne z dialky, kresielka podporuju IRU..

Ringo

 139    7. september 2006 o 13:00

CHMELKO: to dite za to nemuze, nikdo za to nemuzeme a kazdy chceme zit. Ale clovek je vubec sobecky a neuprimny tvor. Sam rozhoduje o tom co se kde premnozilo a kde co vyzabiji, ale kdo zreguluje premnozovani cloveka? A valky to dnes uz nevyresi, dnesni humanni valky jsou o desitkach mrtvych, kam se to hrabe na statisice mrtvych ve valkach pred sto lety:-) A nemoci? To clovek dycky precura nejakym lekem:-)

Ringo

 140    7. september 2006 o 13:01

o hrdych Irech si myslim sve, at uz jsou z Irska nebo z exilu:-)

Beladona

 141    7. september 2006 o 13:02

chmelko: myslím to spíš obecně, že uprostřed písničky začne vykládat svoje moudra o situaci ve světě.

chmelko

 142    7. september 2006 o 13:06

Beladona:ktorý song myslíš? nespomínam si….

chmelko

 143    7. september 2006 o 13:07

Ringo:na deratizáciu tu máme ine humanitné oranizácie typu al-kajda..

Dangerous

 144    7. september 2006 o 13:09

to Ringo: no ono s tím přemnožením…nevím…spíš bych řekl že můžeme být rádi že jsme se narodili v Evropě, kde je ostatek pitné vody, příjemné teploty po celý rok a hlavně přístup ke vzdělání..atd.

Ringo

 145    7. september 2006 o 13:11

CHMELKO: no jo, jenze kdyz jsou deratizatori magori, tak to daleko lidstvo taky nedotahne:-) Ja bych to spise proste nechal tak, kdyz se cernopsi premnozuji, nechavaji si vladnout vojenske chunty ktere vsechno prozerou, tak at. Je to jejich volba. Rozhoduje o tom jejich kmenova rada, nevim proc se jim do toho montovat a sypat jim tam prachy. Stejne za to nakoupi zbrane a zradlo pro vojaky. A ti mimochodem vyrustaji z tech malych nevinnych cernousku:-)

Ringo

 146    7. september 2006 o 13:11

DANGEROUS: a nejsme tady premnozeni:-)

Beladona

 147    7. september 2006 o 13:12

chmelko: je to tam asi 2x, myslím že v Silver and gold a ...? Vykládá o apartheidu a ještě někde o zabíjení. Před časem šel v tv nějaký novější koncert, to jsem vydržela asi 3 - 4 písničky, protože řečnil v každý.

chmelko

 148    7. september 2006 o 13:14

Ringo:ak budeme uvažovat tak sebecky, tak tu tirž dlho nemusíme byt..
vieš, ked sa taká miliarda ludí vzburi a prídu si pre vodu a jedl do europy, na dialog už velmi čas nebude..

chmelko

 149    7. september 2006 o 13:17

Beladona:raz Bono povedal, že je si vedomý toho, že zneužíva masy, ktoré príjdu na koncert a ked videl, že čo tí ludia su schopní kvoli nemu urobit, tak to využíva a snaží sa vtedy poukázat na veci ktoré niesu až tak v poriadku..
ale, zober si, že keby to už brutálne prehánal, tak nebudu mat vypredaný snad každý koncert…

Ringo

 150    7. september 2006 o 13:17

CHMELKO: to je myslim zbytecny strasak. Zatim je zivime s tim, ze se situace nelepsi a davame jim k tomu co popisujes silu. Pokud je nechame starat se o sebe, tak se bud vystrileji navzajem a to co prezije se tam s prehledem uzivi, a nebo se premnozi a budou umirat slabi a nemocni, bez sily na to aby se nekam hnali. Dejme jim jidlo, technologie, zbrane a mame tu dalsi nenavistnou nebezpecnou zavistivou komunitu podobnou te islamske.

Beladona

 151    7. september 2006 o 13:19

chmelko, ruku na srdce: my bysme taky dál chodili na koncerty dm i kdyby tam Dave vykládal kdovíjaký nesmysly grin

Ringo

 152    7. september 2006 o 13:19

CHMELKO: co to tak ctu, tak Bonovy koncerty jsou pomalu politickym meatingem:-))))

chmelko

 153    7. september 2006 o 13:24

Ringo.skor by som povedal kazatelským:-)))

chmelko

 154    7. september 2006 o 13:25

Beladona:100% súhlas, ešteže dave nekonvertoval na islam:-)

Beladona

 155    7. september 2006 o 13:27

A zvášť Bono jako katolík by měl s pokorou přijímat svět takový, jaký je, a ne se ho snažit měnit k obrazu svému.

Ringo

 156    7. september 2006 o 13:28

CHMELKO: Dave mel v zivote spousta excesu, ale myslim ze rozum ma. On je na kdejaky ulet, ale uvedomime-li si ze je to starostlivy otec, pecujici o rodinu, tak tohodle se nebojim. Myslim ze pad dvojcat jej zasahl stejne tak silne jako kazdeho rodileho New Yorcana.

Ringo

 157    7. september 2006 o 13:29

BELADONA: neznam clena cirkve, ktery by nechtel menit svet k obrazu svemu.

chmelko

 158    7. september 2006 o 13:34

Priznám sa, že doteraz neviem, v akej Bono vlastne cirkvi je…
ani raz sa nepriklonil ani na jednu, alebo druhu stranu to je katolíci-protestanti, len vždy tvrdo odsudzoval násile..
sú pasáže v jeho textoch kde skryto dost odsudzuje fanatického katolika
a na pár koncertoch dost tvrdo vystupil proti EU, čo ma dost prekvapilo, pretože si myslím, že ked to nikomu nepomohlo, tak Irsku určite…
keby bol zase protestant, tak by sa ho IRA nesnažila tiež odstranit..takže ho nemá rádo asi fakt dost ludí..

Beladona

 159    7. september 2006 o 13:42

chmelko: kdysi dávno jsem to někde četla, že je katolík.

chmelko

 160    7. september 2006 o 13:51

tiež si myslím, že ja asi katolík, ale čo vy na tie pasáže?:
please:
Your Catholic blues
Your convent shoes
Your stick-on tattoos
Now they’re making the news
Your holy war
Your northern star
Your sermon on the mount
From the boot of your car

hold me….:
They want you to be Jesus
They’ll go down on one knee
But they’ll want their money back
If you’re alive at thirty-three
And you’re turning tricks
With your crucifix
You’re a star

 

Marten

 161    7. september 2006 o 14:04

teda na chvilku jsem se odmlcel a nestacim ani cist - pekne jste se rozjeli! :o)

Beladona

 162    7. september 2006 o 15:37

Tak jsme tu Madonnu možná přecenili. Docela zdrcující recenze:
http://www.novinky.cz/kultura/neverte-nikomu—ani-madonne_95098_c9m81.html

Dangerous

 163    7. september 2006 o 15:38

Ano, žádný Bono Vox, ale Bono Fox…je to pěkně prohnaný lišák….

Dangerous

 164    7. september 2006 o 15:49

to Beladona: no ale to je velmi zajímavá recenze, naprosto koresponduje se článkem jednoho duchovního ve včerejší MF DNES! Že bychom měli začít věřit?

chmelko

 165    7. september 2006 o 15:54

dangerous:VOX už nepoužíva pekne dlho…vie asi prečo…:-)

Beladona

 166    7. september 2006 o 16:08

dangerous: teď nevím, jestli si ze mě děláš srandu, protože mně ten odkaz nefunguje, a přitom je adresa správně  :-(

Dangerous

 167    7. september 2006 o 16:16

to Beladona: tak to bych si nedovolil, už tenkrát jak jsme se nepochopili s AQOL mě to dost mrzelo, protože jsem to mohl napsat jemněji….

ten odkaz skutečně nefunguje, ale když ho zkopíruješ do prohlížeče tak se stránka načte…nejspíš problém s formátováním hypertext.odkazu..takže čekej, že se Gabo bude zlobit jako posledně na mě

Beladona

 168    7. september 2006 o 16:24

dangerous: taky se ho bojím smile

Tenkrát mě to taky mrzelo, ale ty jsi jen reagoval na můj agresivní příspěvek, kdy jsem to nepochopila, cos myslel.

Marten

 169    7. september 2006 o 16:33

No na idnes take nic moc recenze…. K te recenzi na novinkach neni co dodat - tak nejak jsme to tu dnes jiz probirali.

Dangerous

 170    8. september 2006 o 09:00

to Beladona: doufám, že už je vše v pořádku? smile

k těm recenzím…no kdykoliv tu hráli Depeche Mode…tak se objevovala v recenzích tato věta…“co na tom, že o hudbě to zase tak moc není”....takže bych bral kritiky s rezervou…

Beladona

 171    8. september 2006 o 09:44

dangerous: určitě. Vím, že to nikdo z nás nemyslí špatně, jen jsme to trošku přehnali grin

Marten

 172    8. september 2006 o 09:46

to dangerous: no ja nevim…. ja nyslim, ze pri posledni navsteve slo vesmes o velmi dobre kritiky - az na vyjimky slo o pozitivni, nekdy az nadsene kritiky…

Marten

 173    8. september 2006 o 09:47

a to plati pri poslednim tour celkem obecne - velmi dobre kritikou prijate tour - nejen u nas….

Dangerous

 174    8. september 2006 o 10:45

to marten: ale ano, ty kritiky byly téměř vždy pochvalné (snad vyjma Kománkové z roku 93) , ale vždy se tam objevila ta myšlenka “co na tom, že o hudbě to zase tak moc není”.. ať už to byla Horáčkova recenze “Na Depeche Mode” z Mladého světa z roku 88 ńebo jakákoliv jiná..

Marten

 175    8. september 2006 o 10:52

to dangerous: jo to mas urcite pravdu - zejmena v tech letech, ktere zminujes bylo pro kritiky hodne tezke prijmout fakt, ze i elektronicka hudba muze byt silna a kvalitni…. Myslim si, ze dnes uz DM kritiku presvedcovat nemusi a at uz alba nebo koncerty jsou vesmes prijimana (kritikou) vic nez pozitivne….

Dangerous

 176    8. september 2006 o 11:23

to Marten: ta větu kterou jsem použil je z roku 98, z MF Dnes

Marten

 177    8. september 2006 o 11:33

to dangerous: je to mozne - najde se par takovejch, ktere proste nepresvedci asi nikdy, ale mluvim obecne - postoj kritiky k DM se radikalne zmenil oproti dobam min… Alba jako BC mebo MFTM se v dobach sveho vzniku nesetkavali s nejakou super kritikou.. o to vice je zajimave sledovat, jak jsou tato alba zpetne dobre (spise vyborne) hodnocena - je to zajimave, ale kritikou uznane jsou spise dnes nez tehdy. Svedci to nejen o jejich kvalite, ale predevsim o urcite nadcasovosti techto alb…

Dangerous

 178    8. september 2006 o 11:48

to Marten: ano, jako všichni velikáni jsou Depeche Mode oceňováni až po smrti…u DM byla naštěstí ta smrt jen klinická...mám na mysli samozřejmě rok 2001 a album Exciter..

Marten

 179    8. september 2006 o 11:56

to dangerous: vis co je zajimave!? kdyz mluvis o Exciteru - cetl jsem takovej prurez DM tvorbou a kazde album tam bylo kratce hodnoceno (hudebni kritikou samozrejme :o) ) a tam na konto Exciteru bylo psano: “sazi vic na experimentalni nez na popovou stranku sveho soundu a pokracuje v budovani biblicke image, ktera se objevila na Violatoru. Narocny posluchac ho oceni” Ja osobne rovnez neradim Exciter v ramci DM tvorby nejak vysoko - prilis tohle album nemusim, ale svoje kvality bezesporu ma a nekdy prijde docela i k chuti.

Dangerous

 180    8. september 2006 o 12:03

to Marten: jj..to bylo nedávno v Reportu, že?

z Exciteru bych vzal pouze 1 skladbu I am you..jinak je to velmi slabé, podle mě...a v rozporu s BRATEM, který kdysi popisoval jak má Exciter, ještě bez aranží, zásahů Marka Bella, a jak je to super, si myslím, že skladby na Exciteru jsou samy o sobě nepovedené...něco jako Oceán v angličtině..no ale to je věc názoru…

Ringo

 181    8. september 2006 o 12:27

Dangerous: Jako celek je Exciter tezko stravitelny, ale veci jako Sweetest Condition ci I Am you si myslim ze prevysuji mnohe pisne jinych kapel ktere jsou vseobecne povazovany za hity, takze asi tak. Kdyz se DM necom nepovede, tak jen v ramci jejich tvorby, porovnanim s ostatnimi jejich alby. V porovnani s mainstreamem vsak vyzni vyborne kazde jejich album, i to jedno ne podle nas nejpovedenejsi:-)

Beladona

 182    8. september 2006 o 12:44

Už jsem to to kdysi psala, ale potom, co vyšlo PTA, se mně Exiter začal líbit mnohem víc a v poslední době jsem si ho vyloženě oblíbila. Zkuste si ho pustit někdy hodně pozdě večer, sednout si do křesla s čajem…

Marten

 183    8. september 2006 o 13:17

to dangerous: ano to byla citace z reportu… Je to opravdu takove jine a zvlastni album. Ty aranze a ta zvlastni avangardnost je na DM dost nezvykla - naplno to rozjel Gore na sve solovce po Exciteru…. Exciter posloucham velmi malo, ale presto si ho vzdy poslechnu uplne celej - vzdycky z nej mam takovej zvlastni pocit…. Navic vecem jako Freelove nebo Ringem zminena Sweetest condition se neda nic vytknout… Je to jedno z tech alb, ktere nejspis docenime az pozdeji - vzdycky jsem to album dost kritizoval (bylo to neco, co jsem absolutne neocekaval) a uz asi nikdy se nebude radit mezi moje vylozene oblibene, ale respektuji ho pro jeho neokazalost a urcitou odvahu prijit s necim jinym

Ringo

 184    8. september 2006 o 13:25

BELADONA: ano, je to takovy relax. Myslim ze jak budu starnout, bude se mi to album libit vice a vice:-) Ja Exciter hlavne nezkousl proto, ze mi na nem chybela takova ta Depesacka udernost. A kdyz to tehdy bylo polsedni album DM, nemohl jsem se s tim nejak smirit. Ale ted po PTA vim, ze ta udernost DM neopistila a Exciter jsem si proste zaradil k takove te kategorii alb, ktere sice nejsou svetoborne, ale clovek si je rad poslechne. Tak to mam navic u DM i se Speak and Spell a A Broken Frame. Clovek tyhle vicemene posloucha jen proto, ze jsou taky od DM a je to takova soucast jejich historie a je to takove zvlastni to poslouchat.

Ringo

 185    8. september 2006 o 13:28

MARTEN: jojo, ja se take nejdrive Exciteru desi la desil jsem se toho, ze takova neusporadana zmet zvuku uz bude DM charakterizovat i nadale a Gorac se v tom bude patlat. Ale kdyz jsem si poslechl jeho naslednou solovku, byl jsem nadsen, obzvlaste kdyz jsem predpokladal ze se mi proste nema sanci libit Goracova solovka poskladana s cover pisni od jinych interpretu. A opak je pravdou. To co slysim na Counterfeit 2 u me prekonava vsechno, co sesmolil Wilder se svym Recoilem.

Marten

 186    8. september 2006 o 13:41

to ringo: tak tak - Goracovi se to vylozene povedlo a ukociroval to velmi elegantne. Navic ten vyber skladeb temer nema chybu. Moc povedene dilko, ktere se krasne posloucha (treba vecer u toho Beladonou zmineneho caje :o) ).....

Ringo

 187    8. september 2006 o 13:44

MARTEN: a za nejvetsi paradox povazuji to, ze se mi na te solovce nejvice libi ta pisen co zpiva nemecky:-)

Beladona

 188    8. september 2006 o 13:45

Ringo: Exiter má takové zvláštní, těžko polapitelné kouzlo, které jde hodně hluboko do srdce. Je to deska jemných náznaků, která nechává hodně prostoru pro vlastní fantazii.

Marten

 189    8. september 2006 o 14:09

Ringo: ja ani nevim, ale cele je to velmi dobre… Loverman, Stardust, Tiny girls, Oh my love, By this river atd. - vse velmi dobre… Zvuk i styl je velmi podobny jako u Exciteru - ciste digitalni sound, trocha akustiky. Takova pocitovka, ale velmi silna.

Ringo

 190    8. september 2006 o 14:14

MARTEN: je to o dost udernejsi nez Exciter. Exciter je takovy minimal, oproti obvyklemu bohatemu soundu DM kde se prekryvaji ruzne zvukove a melodicke linky.

Dangerous

 191    8. september 2006 o 15:49

to Ringo: myslíš ten song jak původně zpívala Nico?

Dangerous

 192    8. september 2006 o 15:53

Ad Exciter: Shine, Sweetest Condition, When the body speaks, the dead of night, I feel loved, Comatose a Goonight Lovers, jsou podle mne, ne moc dobře napsané písně...I když by se odmyslely atmosférické aranže ...no ale to je jen můj názor..

Dangerous

 193    8. september 2006 o 16:14

Tak díký koncertu Madonny víme, kolik bylo diváků v Sazka Areně “Z dalších hudebních událostí v Sazka Areně byly dosud nejnavštěvovanější koncerty Depeche Mode (16 023 diváků)” zdroj idnes

Marten

 194    8. september 2006 o 16:35

to dangerous: jo jak tam pisi zalezi hlavne jak je pojato podium…. Ono na DM by samozrejme v Praze prislo mnohem vice nez tech zminovanych 16.000….. Bohuzel byl to max. co na DM pustili…