Februároví Depeche Mode v Bratislave realitou, predaj vstupeniek už v júni! (aktualizované 10.6.)

Z hláv ľudí nevyprchali ešte ani emócie sobotnej bratislavskej návštevy Depeche Mode a my Vám z radosťou môžeme oznámiť, že sa kapela do slovenského hlavného mesta vráti 6. alebo 7. februára 2014. Usporiadateľ koncertu nám to dnes potvrdil s doplnením, že lístky sa začnú predávať už v prvej polovici júna 2013.

Tak ako pri predchádzajúcich turné, kapela zvykne radikálne zmeniť setlist, ak sa vracia na európsky kontinent, takže to nebude rovnaká show akú ste zažili minulý víkend na Interi. Štadiónový koncert ma svoje čaro v množstve fanúšikov, avšak Depeche Mode  svedčia viac haly, kde je zvuk intenzívnejší a atmosféra komornejšia. Stane sa tak po prvý krát v histórii, že Dave Gahan, Martin Gore a Andy Fletcher vystúpia v rámci jedného turné po druhý krát aj u nás.

Sledujte na depechemode.sk alebo na našej facebookovej stránke ďalšie podrobnosti o koncerte a už teraz sa na Vás tešíme na zimnom štadióne Ondreja Nepelu !

Aktualizované 10.6.: oficiálnu tlačovú správu poskytne usporiadateľ v pondelok, 17.6.


Foto: Juraj Velicky (Depeche Mode v Bratislave, 25.5.2013)

Názory Devotees (124)

ViolateYou

 1    28. máj 2013 o 15:58

juchuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu smile

Kikero

 2    28. máj 2013 o 15:59

VÝBORNÁ SPRÁVA!!!! smile DM FOREVER

simmi80

 3    28. máj 2013 o 16:01

SUpeeeeeer

Shining Angel

 4    28. máj 2013 o 16:22

Super luxus toto! Tešííím sa. smile

zahuba

 5    28. máj 2013 o 17:01

Fajne skoda len ze nie 03,02 bo to by bol naj darcek na moje narodky :(
Kazdopadne FOS sektor to zase isti .

Monghi

 6    28. máj 2013 o 17:13

nikdy by som neveril, ze cim budem starsi, tym budem s DM zviazanejsi… skor som cakal opak… nie je to sialene? Nice, BA, Londyn, BA II, Vieden… v ramci jedneho turne… ja uz sa nicomu nedivim :D

gegem

 7    28. máj 2013 o 17:30

nooooooo,tak uz stojim v rade:) great

Tomasito

 8    28. máj 2013 o 17:35

Parada - super - skvele. Budeme mat moznost si zakupit listok v predpredaji nez to pojde do klasickeho predaja (tak ako to bolo pri poslednom korcerte)?
Velmi by som to ocenil.

PS: verim, ze bude obrovsky zaujem - pocul som iba chvalospevy na posledny koncert - a to aj od nie priamo fanusok DM.

Uz teraz sa neviem dockat

Gabriel

 9    28. máj 2013 o 18:04

Monghi, omyl, to preto ze mladnes wink Pamatam sa ale, ked si bol o cosi starsi, tak si mi povedal, ze tu s tym koncis. Takze paradox casu je u teba zrejme vysvetleny, inak by si tu uz nemal pisat clanky, huh

Gabriel

 10    28. máj 2013 o 18:14

Tomasito, v hale bude mensi pocet listkov na statie pod podiom. Moj osobny odhad, mozno okolo 2 - 3.000 oproti 5.000 ktore boli na Interi.

Je dost mozne, ze moznost zakupit si prve listky bude zasa tak, ze usporiadatel ich ponukne najprv cez depechemode.sk ci nasu FB stranku fanusikom este pred oficialnym spustenim predaja. Zatial ale nie je nic take dohodnute.

Uvazujeme, ze nejake e-tickety budeme ponukat aj cez FanShop: http://shop.depechemode.sk/

Monghi

 11    28. máj 2013 o 19:01

@gabriel: bohuzial sa tento web opustit neda… asi az kym ho nevypnes smile ale tesim sa, koncert bude pecka!

Gabriel

 12    28. máj 2013 o 19:19

@Monghi: mas pravdu, ja sa ho pokusam opustit poslednych 9 rokov. Myslim ze tu obaja mame niekde uverejnene aj vlastne nekrology :D

Night

 13    28. máj 2013 o 19:33

Monghi: nie je to šialené, práve naopak. Je to úplne v DM poriadku smile
Možno práve preto, že sme na papieri starší dokážeme okamihy viac precítiť, oceniť a užiť si každú príležitosť, ktorú nám život ponúka. smile
No ...u mňa Viedeň istá, Bratislava zatiaľ vo hviezdach smile
V každom prípade od soboty som v takom stave, aký len depešák dokáže pochopiť smile
Som veľmi rada, že takýchto DM šialencov je nás viac smile

giggs11

 14    28. máj 2013 o 19:51

super sprava…a aj ta praha v zime…len sa bojim,ze v ba to zneuziju priekupnici s listkami,predsa len ich bude mensi pocet

LK87

 15    28. máj 2013 o 19:58

Bratislava-Vieden….a Budapest? za sebou..uvidime..smile kazdopadne uz som bol na 6 koncertoch v ramci turne…a BA jednoznacne najlepsia- fans aj kapela…takze v hale to bude riadny kotol!!!

jarik76

 16    28. máj 2013 o 20:01

nie je to šialené, práve naopak, tiež mám ten pocit, že čím som starší, tým viac dm… a teším sa, že zažijem to, čo som už raz v prahe: júl 2009 na štadióne, január 2010 hala. tešil som sa do viedne, teraz si dám dm pekne doma! smile

Trak-Tor

 17    28. máj 2013 o 21:14

Super správa. Dôležité je, aby sa lístky dostali k ozajstným fanúšikom. Aby to nevykúpili rôzne firmy a agentúry, ktoré to potom porozdávajú hocikomu…
A keby sme to vykúpili za dva dni, možno by pridali aj druhý, či???

goran

 18    28. máj 2013 o 21:47

Halove koncerty maju vacsie caro, to je fakt. hlavne lepsi zvuk, urcite lepsi jak ten na interi.
Ja len dufam…. verim….ze ten zetonovy predaj uz konecne skoci ??? komu takato pi**vina napadla ? uz som to pisal… ale kto tam bol a zazil… pani a damy nenechajme sa sikanovat a takto ponizovat. hanba hanba hanba… stat v dvoch 100 metrovych radach na blbu colu, z ktorej vam este aj zoberu vrchnak (preco ???) a dojdete ku zetonom a usmievava slecna povie , ze uz nemaju zetony ???? ona za to nemohla, to vieme. jednoducho trapas na entu…

David1

 19    28. máj 2013 o 21:59

Ja som nemal problém zo žetónmi. Stačilo sa prejsť k trochu vzdialenejším bufetom a bol si v rade max.5 v poradí. škoda že neboli ako na prvom DM v roku 2006 s logom DM v prevedení pamätnej mince…. Vtedy stál 50Sk…

Pre mňa bol sobotný koncert DM zatial najlepší v Bratislave . Určite si to zopakujem aj vo Februári.

alf951

 20    28. máj 2013 o 22:04

Hala bude určitě super

goran

 21    28. máj 2013 o 22:05

humusacka modra plastova hmota…. kamarat keby si stal 20 minut v rade a cica by ti povedala, ze zetony uz nemaju… asi by si inac vypraval.
To su zial fakty… to iba mne fakt vadi, ci vsetci jak je pravidlom na slovensku drzia hubu ??? Ved sa treba ozvat, preco z nas robia idiotov ??

Jastrab

 22    28. máj 2013 o 22:49

Goran a ty si kde bol prosím Ta? Pastových žetónov bolo všade po k.., neplač umreš mladý!!!

Monghi

 23    28. máj 2013 o 22:55

@gabriel… tak na svoj nekrolog si velmi dobre pamatam smile ... http://www.depechemode.sk/magazin/clanok/co-rok-dal-co-rok-vzal-2006/

zahuba

 24    28. máj 2013 o 23:18

@Monghi : JJ aj ja to tak citim . Btw si sa snazil abstinovat od DM :D ( ak som necital medzi riadkami wink ) . Neda sa co wink .....

@gabriel : Je 100% potvrdene ze nenahravaju ( liveherenow ) Ako minule 2 turne . ? Ja len dufam ze hej bo ked som sa po zhodnoteni ( hodnotila to home. neviem co -fansite ) skoncila BA 2006 ako naj audio zaznam z celeho tour . Co ma potesilo asi najviac a dalo mi to zadost ucinenie ze sme ich takto privitali . Bol to moj 2. koncert po prahe sept 2001 ktora bola super ale ten 2006 bol uplne inde ( kto bol FOS vie) . Skoda dazdu 2009 a zimi 2013.

@Trak-Tor : Niesom politik tak asi potom uz len kradnut bo treba ist urcite na oba wink

@night : JJ svata pravda to nepochopi len tak niekto wink Kazdopadne minule som riesil ze ono to pre mna uz je asi religion wink + Paci sa mi ako sa postupne cela kapela cisti co ma nesmierny vplyv na ich performance . Ultra total DARK wink a potom to ide postupne hore a slnko vychadza nad horizont . Je to na nich vidiet ze to robia pre nas a mi pre nich za co si zase mozu sami kedze ich produkcia je .... wink gore je proste KRAL a Genius .

Kazdopadne u mna naj koncert so far . Podarilo sa mi na koncert dotiahnut 6 ludi ktory to este nevideli a povedal som im ze sa priprav lebo toto co sa bude diat ta vyzuje z ponoziek + kazdemu neraz uprimne Vam zavidim ze to bude pre Vas po1 . wink 
Ja som sopliak 30 rocny. Preto by som sa rad opital dochodcov ze ktory bol ich naj koncert so far wink Dockam sa niekedy live tracku rush ? (ten/ta s krystalovou gulov porad pls wink ) Vtedy uz fakt bude musiet pre mna prist sanitka = zomriem - na DM :D- sen kazdeho, ci???? )
K tym listkom podla mna by to malo byt ako minule aj ked som bravcoval ze co ak mne niekto hackne mail tak som v loji :( cez predpredaj.sk ( tento krat by to mohlo byt ale cez nich - listky fyzicke ja digitalu neverim wink ) + uprednostneny by boli ty co kupovali naposledy to by bola u mna fair policy . Zial slovenska realita je ina wink ale uz som si zvykol :(

zahuba

 25    28. máj 2013 o 23:24

Kym som dopisal tak ste postli nekrolog :D OFFTOPIC

goran

 26    28. máj 2013 o 23:53

Jastrab…. na co mudrujes . ako spravny slovak postav sa 2 x do rady a drz pi— ved to od teba chcu…

zahuba

 27    29. máj 2013 o 00:09

Hlavne sa slusne spravaj aby sa ti nestalo ze ta neobsluzia .... wink

Monghi

 28    29. máj 2013 o 07:41

@goran… s vynimkou tych zetonov, v com sme asi svetova rarita… su flase bez vrchnakov vcelku bezna vec a zazil som to aj mimo SK, v Rakusku, aj v UK dokonca…

ivan

 29    29. máj 2013 o 08:17

co sa tyka tych zetonov absolutny suhlas s goranom ... nikdy som este tak nehresil ako ked som videl zase tento vymysel

Tomasito

 30    29. máj 2013 o 09:21

@zahuba: tiez som sa bal strasne hacknutia ci skopirovania mojeho ale aj listkov mojich kamaratov, kedze som ich zaobstaraval dopredu. Som stara skola - a mat vytlaceny listok na A4ke nie je nic moc - nuz ale taky je dnes svet.
Na druhej strane - ked som prisiel na branu a tetusa mi miesto nacitania kodu ho roztrhla - tak mi padol obrovsky kamen zo srdca.
Tiez by som uvital, ak by bolo mozno si zakupit klasicky listok (aj s ochrannymi znamkami) uz v predpredaji - ci uz cez XXl. albo DM.sk

Ohladom mojeho najlepsie koncertu - neviem ci som uz stara paka (mam 37) - ale najlepsi bol ten prvy - Praha 93 - Devotional Tour - cestovali sme tam zajazdom z BA - sami DM fanusikovia (myslim, ze v autobuse boli aj chalani s Monte Rosy)
To bol pre mna fakt velky zazitok.
Samotna scena - zmeneny Dave - skkvela svetelna a obrazova sou.
Musim priznat - aj s pred troch rokov BA koncert bol super - ten dazd bol velmi zaujimavy a carovny, ale aj minulotyzdnovy koncert bol super (hlavne zvuk bol skvely) - ale uz to prezivam troska inak, ako ked mi bolo naaaast (viac vnutorne).

manusky11

 31    29. máj 2013 o 10:50

Ahojte,ohladom tých lístkou.To vám prišlo normálne že ich nescanovali,ale len roztrhli?To som ich mohol nakopírovať aj 5 a postupne by sme prešli cez bránu všetci.Podla mňa ťažký fail….....verím,že tam bolo dosť ludí čo to skusili a prešli..
Ináč súhlas,že najlepšie sú origoš lístky.Som si mohol kupiť najlacnejší lístok a pod podium ísť,len s natrhnutou kopiou lístku pod stage a prešiel by som.

To Zahuba:Vidíš som ti hovoril,že nám ich nescanovali,ale len roztrhli.

Gabriel

 32    29. máj 2013 o 11:02

Tomasito, ked budeme cez dm.sk predavat nejake vstupenky, tak urcite iba e-tickety. Nechcem ale nic slubovat dopredu, uvedomujem si, aka to je zataz, ked par tisic ludi chce v jeden okamih nakupit.

goran

 33    29. máj 2013 o 11:10

ANO PANI NA TIE LISTKY SOM ZABUDOL…. DALSI TRAPAS…
VRCHNAKY CHAPEM…

Gabriel

 34    29. máj 2013 o 11:50

goran, mozes si prosim vypnut Caps Lock na klavesnici (zle sa to cita) a prestat pouzivat pisane naznaky vulgarnych slov? Aj negativny nazor sa da vyjadrit kultivovane a ak by bol tak napisany, mozno by bol zodpovednymi ludmi akceptovatelnejsi a smeroval by k naprave v buducnosti. Takto ta mozu povazovat iba za hulvata, ktoreho nazor nikto nezakceptuje, aj keby bol pravdivy.

Tomasito

 35    29. máj 2013 o 13:25

Gabriel: super - beriem aj e- tickety, len nech su.
Tentokrat chcem na sedenie - beriem aj mamu - tesi ako male detsko a to ma uz zo sest krizikov na chrbte.

goran

 36    29. máj 2013 o 16:09

Gabo nemam nic proti tebe, nekritizoval som chlapcov z DM (koncert bol fajn) a tuto stranku si vazim, lebo je na urovni, chodim sem dlhe roky. No stve ma ked niekto robi z ludi somarov a uplne zbytocne… Som otvoreny clovek daval som vzdy a davam stale svoje nazory najavo.

Gabriel

 37    29. máj 2013 o 16:54

Goran, ja chapem, ze sa niektore veci ludom pacit nemusia. Ja si zasa neviem celkom dobre predstavit, ze by take kvantum brigadnikov manipulovalo s peniazmi a sucasne aj vydavali pitie. Ak by neboli zetony, tak by si si sice vystal iba jednu frontu, ale cakal by si v nej dlhsie ako vo fronte na zetony a pitie sucasne, pretoze ten brigadnik by mal nepomerne viac prace ako len capovat. Nakoniec, akasi financna zodpovednost sa presunula len na par ludi a vycapnici boli od toho uplne oslobodeni. A to si myslim ze je dost klucove, ak obsluhuje personal v rozsahu, ako na takomto podujati.

Gabriel

 38    29. máj 2013 o 17:00

Este jedna vec o zetonoch. Staci si vystat 1x frontu na zetony a zamenit napr. 10ks. a potom v priebehu koncertu vystojis uz len rychlu frontu v momente ak mas chut. Zetony ktore sa ti zvysia vymenis pri odchode zasa za peniaze, ked uz ziadne fronty nie su. Suma sumarum, stravis vo frontach menej casu a “nadrbavat” sa mozes pohodlne priebezne.

goran

 39    29. máj 2013 o 17:07

Gabo neslo o nadrbavanie… bol som autom smile

Gabriel

 40    29. máj 2013 o 17:31

A mozno v takej budke na zetony mali byt 2-3 dievcence a kapacitne by to potom vyzeralo inak…

zahuba

 41    29. máj 2013 o 18:12

Jaj vyjadrim sa aj ja na zetonovu debatu wink
Ohladne nadavania niekedy sa inac neda bo ked sa clovek slusne vyjadri tak ujde podstata a tou je ze je ....... :(
Na zetony som si zvykol . Je to prevencia proti kradnutiu ( davania love do vrecka ) .  Kazdopadne ohladne tych 10 zetonov nemas pravdu mne nastastie ani raz neostal ani jeden ale bratrancovy ostalo asi v 2009 4 ci 5 ks a mohol si ich ..... :D
Mna jedine co fakt nahnevalo ( pouzil by som horsi vyrok zacinajuci nas…. ) bolo to ze ten nenazraty podnikatel chcel zalohu za pohar ???????? Este ze to mate na pamiatku popripade vam zan vratim zeton . Ja na to ze hej ale to tu nebude nikto kto mi da za zeton spat 2e . Otazka bola recnicka :( . Ja som si po koncerte zobral ze pohar lad. caj . Bratrancovy zas nechcela ta ...... osoba nacapovat 2. pivo za jeden zeton s tym ze jej ten ich nahnevany pohar daval zas chcela dva zetony . Ja som to nastastie vydrzal s jednym pivom bo sa mi aj tak nechcelo ist prec a nieco zmeskat :( Na to som mu povedal ze to sa stat mne tak ju asi zdrapim a odkrutim jej hlavu lebo toto uz je co za styl :(
Nehnevaj sa na mna ale 20 e za 5 piv je trosku vela nemyslis?????????????!!!!!!!!!????????????
Kazdopadne panovy podnikatelovy prajem nech sa s tymi nakradnutymi peniazmi ZADRHNE a viem ze karma existuje a jemu sa to vrati . Ze nech sa ozve ja mu potom poviem preco sa ........... a este aj .......... prave jemu prihodilo wink ?
Povodne som sa k tejto teme nemal chut vyjadrovat ale ked ste sa tu rozohnili . Ved si zrataj 10 000 piv x 2e za pohar . Pekne . Dlhe bolestive umieranie zelam tym smerom wink a uprimne .
BTW Vie niekto preco sme mali najdrahsie listky v EU ??? ( recnicka otazka )
Skoda sa rozculovat nad slovenskou podnikatelskou realitou na koncerte kde som sa tesil 4 roky to moj nazor .
PS: Najhorsie je moje vyjadrenie na temu najdrahsie listky v EU . Najhorsie je ze keby tie svine (organizator of course ) pitali 200 e tak ich za FOS zaplatim bo v BA je asi DM naj ( zatial ) .

Night

 42    29. máj 2013 o 19:35

No tak ja neviem, či možno porovnávať cenu lístkov na štadión a do haly, ale lístky státie do Viedne vo februári stoja 85 €.

Gabriel

 43    29. máj 2013 o 22:07

Zahuba, problem je ten, ze pisanim do tejto diskusie nic nevyriesis a nezmenis. Ak vznikla nejaka financna ujma, je lepsie sa obratit na usporiadatela. Ak sa jedna o naladu a pocity ake z tohoto biznisu mas, tak bojkotuj podujatia tohoto usporiadatela, nepodporuj ho svojou ucastou a vyhladaj podobne akcie inde. Mas hlavu, rozum a na vyber. Ist na koncert v BA predsa nie je povinnost. Tato diskusia je to najnezmyselnejsie miesto vylievania si zlosti….

Dusan

 44    29. máj 2013 o 22:41

No myslím, že majú perfektný tip na miesto, kde nahrať video z tohto turné grin Ten kotol na zimáku v Blave bude parádny grin

zahuba

 45    29. máj 2013 o 23:11

@gabriel : JJ mas pravdu nechal som sa uniest to ja viem ze nic nevyriesim ( niesom naivny ) . Ja len ze sa tu rozprudila debata tak som sa vyjadril wink . Ja som si uz na tuto slovensku realitu nastastie zvykol a vobec sa tym netrapim kedze je to zbytocne wink . Btw do Blavy to osobne ako povinnost beriem ( u mna naj atmosfera aj ked 2006 bola atmoska asi lepsia ) . To ze podporujem usporiadatela sa bat nemusis ( ak neratam 3 zetony a 7euro o ktore bol drahsi listok ) . Kazdopadne Keby mi ostalo 10 zetonou tak sa s tebou o pivo stavim ze mi ich organizator nevymeni za 20 e wink .
Nevies nahodou kde sa daju zohnat mikiny co tam boli . Kupil som dve ale este tri by sa zisli wink ( nemali S ) wink . Netusis nahodou kedy idu listky do predaja ci v pondelok alebo sa to este tyzden potrva wink ? Ten liveherenow toto tour nic ??? wink A este raz sorry nechel som tu riesit take vtakoviny len to tie posty ma nakopli k vyjadreniu bo ich problemi boli pre mna uplne trivialne wink Dakujem .

@Dusan : Aj mne to napadlo a kazdopadne by ludia vydeli konecne tu pravu atmosferu na DM koncerte wink Kazdopadne by museli byt tie koncerty dva kedze tour sa vzdy toci dva dni na tom istom mieste ( aspon posledne dva na 100% ) . Co by zase islo do penazi kedze by som “musel” ist na oba ale ten druhy by som asi neprezil :D

sinner

 46    30. máj 2013 o 00:11

@ gabriel vs. zahuba:
zahuba vyhral by si to pivo - mne zostali 2ks a nedali sa vymenit naspät za peniaze.

@ gabriel: mozno by bolo fajn keby organizator dostal aj feedback od fanusikov DM ktori prispievaju na tuto stranku a ktori nemaju inu moznost ked chcu ist na koncert DM na Slovensku ako vyuzit “sluzby” XL group. Lebo je sice pekne ze mozem “neist” a “bojkotovat” ale takto to podnikatelske spravanie v tejto branzi nikdy nebude mat civilizovanejsiu podobu.
Nezvladnuty vstup na stadion - v podstate sa tam mohol dostat ktokolvek s cimkolvek co pripominalo listok a aj pod podium, fronta na zetony, fronta na pivo, pivo fakt hnusne (btw za tie prachy), nemoznost vymenit zetony naspät za peniaze, jediny vychod po koncerte (potom konecne otvorili aj tribuny). TOTO vam/nam fakt staci? A jedine co s tym mozeme urobit je neist a bojkotovat?

zahuba

 47    30. máj 2013 o 00:55

@Sinner: Nie to ja som uz davno vedel ze zetony nevymienaju ja som len ze ci by mi ich vymenil priamo organizator . Zil som istu dobu von a ked som sa vratil spat tak som zistil ze tu nic nefunguje ale stat funguje aj napriek tomu ( taky hlavolam ) . Po par mesiacoch som to prestal riesit lebo som k nicomu nedospel iba som sa motal v bludnom kruhu . K nicomu okrem poskodenia logickeho myslenia a mozno aj psychiky to urcite neviedlo :D Ja od vtedy slovensku mentalitu neriesim iba obcas si z chuti ponadavam wink ( Kazdy co najrychlejsie riadne vela nahrabat ) . Tento koncert ti ako priklad krasne postaci wink a zial je takyto stav v celom state :( . Je to tym ze ste bud taky isty alebo to mate ako ja v Pcku wink co tiez nieje bohvieco za pristup .
Trosku mi to trvalo ale nakoniec som to nasiel . Toto ti to trosku objasni wink Precitaj si toto ak si to necital http://www.depechemode.sk/magazin/aktualita/zaujimavost-o-koncerte-v-bratislave-22.06.2009/ . To by bola asi jedina vec co by ma vedel tak nasra.. ze neviem :( . To by som bol najradsej aby sme sa vtedy vsetci zobrali pozret toho “promotera” domov wink ze ci ma moje love za vstupne . Pri slovenskej realite by firma XL group 23.06.2009 zmizla wink .
Poradim ti jedno nerozculuj sa nad takymito vecami je to zbytocne bo v konecnom dosledku ublizujes len sebe a tym ktorych mas rad . Z vlastnych skusenosti verim na karmu a ver tomu ze ten organizator/promoter si tie vsetky veci zlizne aj zo smotanou . Nie ze by som mu to prial ale bude to tak nech si mysli on alebo vy co chcete ja sam viem ze ked niekoho oje.es tak sa ti to vrati ako bumerang + sa to minimalne zdvojnasoby aj ked pri takychto sumach ide podla mna uz aj o zdravie prave tych co mame najradsej . Kazdopadne nech si robi kto chce co chce a aj ked tie nenazrane svine budu pitat za koncert DM v BA 200 e tak ja ich z radostou zaplatim pretoze viem ze to bude naj koncert z turne ( moj skromny nazor ) wink Pokial nedostanem po papuli tak budem rad . Ak ma tam nieco zabije tak budem asi 1. clovek ktoremu sa to na koncerte DM stalo a zapisem sa do historickych ANALOV :D plus budem mat pokoj wink .
Ja osobne uz na ine koncerty ako DM na slovensku nechodim pretoze vygrcat 100 e za to ze daky laznik nevie vyriesit ani zvuk napr. faithless BA-incheba , Tiesto Presov - Sportova hala . Tieto dva som absolvoval za necely mesiac minul cca 200 e a z obidvoch som isiel taky nasrany ze som sa zaprisahal ze nikdy viac nepojdem na slovensku na koncert okrem DM a pohody . Vsade inde som zazil problemi zo zvukom co je podla mna najvacsi problem ked ide clovek na koncert :D :D ( to ze padne nedajboh stage je mimo debatu to dufam nezazijem ) .

Jedine co mozeme urobit tak sa dajme vsetci Depesaci dokopi a skusme ich oslovit osobne wink Nehorazne usetrime a este si to urobime podla seba wink Ja som za bo viem ze 10 000 -15 000 sa nas tu snad na slovensku najde ( aj ked .... wink ) .

milena

 48    30. máj 2013 o 01:03

Mili chlapci, aj niektori moji znami riesili “pivove” zalezitosti na koncerte. Nehnevajte sa, ale moja reakcia na to bola, je a bude - isli sme tam snad vsetci na koncert a nie na pivo, vsak? Ak chcem ist na pivo, tak idem do krcmy - pred koncertom, po koncerte, inokedy… Snad tie 2-3 hodky sa daju stravit na koncerte len sledovanim koncertu aj bez piva, jedla a pod. A ak si nastvany na predajcov piva - ignoruj ho, kasli na jeho blbe pivo, nekupuj ho a predajca zarobi figu borovu a to je pre neho najvacsi trest… A ty si chod na pivo tam, kde sa na pivo bezne chodi a chuti ti. Na zdravie!

zahuba

 49    30. máj 2013 o 01:03

Promoterovy nema vyznam pisat btw lebo tomu ide len o peniaze . Keby nie tak si myslis ze by to takto vyzeralo wink .
BTW jedine stastie ze si DM v 2009 ten stage sami kontroluju lebo ak si tam bol tak vies ze ten vietor by to asi dal dole a to by som bol asi 1. a posledny krat rad ze som sa nechal nahovorit na to ze mam kupit listky na statie ze usetrim ( kupoval som 6ks tj 6000 alebo FOS 12000 ) . Zial prisiel by som o dvoch bratrancov a aj ked nasilie odsudzujem tak tu by si to niekto nepekne vyzral :( .
Ak nieco riesit dajme sa dokopi dajme peticiu , poslime ju kapele a poprosme ju nech je koncert rieseny nami pre nas a moze to byt hocikde nie len v bratislave :( Bez urazky len dufam ze tam raz nebudem zit ale robte si co chcete hlavne sa neurazajte wink

jano

 50    30. máj 2013 o 01:14

k pár veciam:
- Koncert bol super(!!) :-D , bez ohľadu na to že som ho počúval len z okolitých ulíc keďže na vstupenku nevydalo.
Najväčšie zimomriavky boli asi z úplného úvodu - počúvať ako sa to mohutné trúbenie-hrmenie rozlieha široko-ďaleko, aj s ozvenami, potom do toho synťák, bicie a napokon Daveovo “welcome to my world” ... takej pozvánke sa veru Nedá odolať grin
- Ak je toľká nespokojnosť s niektorými organizačnými vecami (drahé nápoje, slabá kontrola falošných lístkov, úzke hrdlo pri opúšťaní štadióna, a pod.), tak čo tak skúsiť poriešiť problém Aktívne? Napríklad že by sa ďalších tunajších koncertov DM (prípadne aj iných skupín) skúsil ujať nejaký nový subjekt, trebárs “Obč.združenie fanúšikov depešu” a že by sa posnažili urobiť to tak, aby sa všetkých uvedených chýb vyvarovali a aby z toho bolo cítiť že to robia hlavne srdcom a nie len peňaženkou. Hm? Je tu niekto dostatočne tvrdohlavý, húževnatý a s organizačným talentom?? Ak hej, tak hor sa do toho, držím palce! wink
- “live her now”: Nejakú časť koncertu som si z tej ulice nahral, “na foťák”, ale je to veľmi premenlivej kvality - od “hnus, zahuhlané vetrom a ruchom ulice” až po “takmer čisté”. Inak, myslím že keby niekto bol býval mal nejaký rekordér na streche tej budovy oproti štadiónu (Pravda alebo čo to je), tak by imho pořídil veeľmi slušnú nahrávku, možno lepšiu než mobilom z FoS grin Aa keby tak ešte vedeli nahrávať samotné naše hlavy :-D
- Osobne: trochu ma mrzí, že sa mi ‘z príslušných miest’ nedostalo skoro žiadnej podpory k snahe o natočenie dokumentárneho videa o koncerte. Pritom dám pol krku za to, že by výsledok stál za to a že nad niektorými trikovými zábermi by možno uznanlivo mihli očkom aj ich dvorní filmári. Nuž čo, asi treba mať božskú trpezlivosť (alebo ostrejšie lakte; občas už fakt neviem) a vyčkať niektorého z ďalších koncertov.. hmmm

zahuba

 51    30. máj 2013 o 01:43

@milena: Mas svatu pravdu . Mna osobne rozhodila trosku len ta zaloha za pohar comu som neveril ale uveril wink . Samo ze som isiel na ten deravy inter iba kvoli jednej veci a jedine co by ma vedelo nahnevat by bolo keby nepredavali handry tie si nastastie vozi DM wink Ja som sa bavil kralovsky a ani krupobitie by to nezmenilo . Ostatne je mi jedno . Zvuk a divaci su pre mna alfa a omega ostatne je nepodstatne . Ide len o to ze nemame do coho vrtat wink . Mozno zniem ze som ale naozaj mi je to jedno . Skor ma mrzi ten pristup organizatora ale to je na slovensku kazdodenna realita a tym co sa nieco nepozdava su asi z dediny bo inac by sa necudovali pomerom wink Bez urazky wink . Kazdopadne na buduce to podla mna bude len horsie ( 2006.2009.2013 a ide to stale k horsiemu :( ) kedze na slovensku asi neexzistuje iny velky organizator + DM uz pre nich hrali 3x cize nebudu skusat nieco nove a neiste wink Takze sa pripravte . Ja osobne sa aj tesim na to co na nas prichystaju :D Lebo napr ta zaloha bola super . To som necakal :D . Dufam ze tam maju niekoho kreativneho lebo asi jedine co ma napadlo je dat toitoijky na zetony a to este aj ine a dajme rovno 5e za kus . Tak to by som odpadol :D ale bohvie ci je to protipravne kedze aj na zel staniciach su toalety platene a tam tiez clovek na nieco za co si zaplatil caka . Plus opustit stadion sa da len raz jedine ak mate 2. listok na vstup :D a to uz radsej 5e za toaletu ci nie ????
Dufam ze to tak neskonci :D:D:D

@JANO : Neviem kolko mas rokov ale toto sa da len zmenou organizatora wink Bo take OZ vela nezmoze kedze zatial byvali koncerty raz za cca 4 roky . Ja osobne si viem predstavit DM koncert na ovela ovela krajsich lokaciach na slovensku ako v spinavej skaredej BA wink Nic proti tym co sa im tam paci . Napr v irsku som bol na feste elektronickej hudby . Bolo to v narodnom parku v nadhernom prostredi . Main stage bol v takej malej dolinke . Ked hralo prodigy tak cez 10 000 ludi videlo uplne bez problemov kedze cim dalej od podia tym ste boli vyssie . Mne je jedno ak sa dame dokopy tak podme do toho wink .  Kazdopadne mozes lutovat ze si nebol ja osobne si neviem predstavit situaciu ktora by mi zabranila ist na koncert . Kazdy ma ine priority .... wink Zhanaj peniaze a kupuj hned 1. den listok na februar a nechod nikam inam len pod podium . ( Videl som ich asi z kazdej casti a je to tam vsade na prd ak si bol pod stageom ) .

Lusia

 52    30. máj 2013 o 06:22

už sa tešíííím. Len aby sa začali predávať do 18.6,lebo potom letíme na dovolenku =( Som zvedavá či sa lístky dostanú k ozajstným fanúšikom , alebo zase bude istá čast zdržaná pred predajom pre našich “známych”. Myslím, že po lístkoch sa veeeelmi rýchlo zapráši. =) Hala je hala….vidíme sa

Dusan

 53    30. máj 2013 o 08:57

A ja by som organizatora pochvalil grin za jednu, ale za to najdolezitejsiu vec, a to ze tu DM dotiahli, a to dokonca dva krat! Vsetko ostatne je pre mna omnoho menej podstatne…

kikINkaDM

 54    30. máj 2013 o 09:07

no ja verim ze sa DM.sk podari zariadit skorsi predaj pre fans lebo uy nechcem ist na normalne statie doteraz som stale bol podiom a tentokrat nie a trhalo mi srdce ze nemozem byt blizsie k “tvrdemu” jadru fans smile v hale chcem byt

jozefmariaivan

 55    30. máj 2013 o 11:10

kikINkaDM, skus oslovit prezidentsku kancelariu, hovorca Trubac tam ma vecsinou velke stastie.. Teraz “zrebovanim” vyhral meeting s kapelou, mozno ti zariadi, ze “vyhras” za statie pod podiom aj ty stretko s kapelou grin.
BTW tymto za vsetkych fans DM pozdravujem hovorcu Trubaca a chcem mu zazelat aby mal aj nadalej tolko stastia v zivote ako doteraz grin.

Sweety25

 56    30. máj 2013 o 13:22

kikINkaDM, nechápem, ako je možné, že si nedostala kúpiť lístky FOS, my sme si kupovali najprv na obyčajné státie v predpredaji cez XL za 40,- EUR, ale do dvoch týždňov sme si to rozmysleli a kúpili sme si FOS. Ticketportal dlho ponúkal FOS lístky a myslela som si, že sa rýchlejšie vypredajú a sledovali sme to dosť dlho a dosť dlho aj boli…
A tiež by ma zaujímalo, od čoho sa odvíja cena lístkov… od kapacity štadionov?

kikINkaDM

 57    30. máj 2013 o 15:25

sweety ja som kupil na statie lebo som si chcel vyskusat aj atmosferu v dave v dialke, doteray som stale bol pod podiom , dokonca v roku 2009 som mal listok VIP silver ale pustili ma na statie pod podiom ja by som na tribune zahynul smile

jozefmariaivan > no trubac smile skoda reci ak niekto robi hovorcu takemu lajnu ako gasparovic musi mat trosku pokriveny charakter, je to proste vyvolenejsi z vyvolenych nech si to uzije smile

Devotee

 58    30. máj 2013 o 16:25

Prosím vás neviete za ako dlho sa približne vypredá tento koncert ? 2-3 týždne ?

Notik

 59    30. máj 2013 o 17:02

devotee- TO SA VYPREDA DO 10DNI!!!!!!!!
mna by skor zaujimalo ci listky budu prednostne pre nas skalnych ?

Notik

 60    30. máj 2013 o 17:17

chcem Vam povedat ... som nesmierne rad ze som prezil fantasticky koncert DM , a tesi ma este jedna vec dal som dohromady ludi mojho rocnika , hore dole, boli sme spolu v Prahe 88, vyrastali spolu a pocuvali DM , niektory v tejto dobe uz pomenej , ale povedal som si davnerjsie co tak obnovit stretka ako mlady , tam niekde za kinom v Piestanoch alebo v teplarni ,alebo v parku , za komancov len v parku , vecer aj na debilstrasse ,starsi pochopia a mladsi sa opytaju , teraz v nasom starsom veku na pivo do kursalonu v sobotu , skoro kazdu ja v tricku dm spociatku , potom som tricka objednal a rozdal chalanom ze co a ospevoval DM, niektory vobec nepoznaju tvorbu od Ultry, vsetko som im dodal , ale to nevadi , ked DM oznamili ze budu v Blave , hned som ich nainfikoval , vela namahy mi to nedalo stacilo to spravne rozvinut a boli tam ako ked sme boli chalani , pospominat , objednali listky , autobus , dal som spravit tricka , a poviem Vam vsetko sa vydarilo este aj poniektory skeptici mi pisu , ze ideme vo february, musime to bola akcia , bol zazitok na cely zivot , pre nich a aj pre mna , som nesmierne rad ze sme znova spolu…..........

Crow

 61    30. máj 2013 o 19:54

Bol to skvelý koncert ako vždy. Mám už síce 39,ale veľmi som si to užila,super atmosféra,perfektní DEPECHE MODE!!!! Bola som na koncerte v Prahe v roku 1988 ešte ako násťročná, na všetkých troch koncertoch v Bratislave a nenapadlo by ma riešiť nejaké ceny piva a žetóny!!! Išla som tam kvôli nim,nie aby som tam išla na pivo. Stála som tam od 17.15h,mala som super flek a vystačila som si s jednou minerálkou a poctivo som si stála na mieste a čakala. Boli úžasní,veď oni iní ani nemôžu byť!
Som vďačná organizátorom,že dokázali sem “pritiahnuť” také hviezdy ako je Depeche mode a vôbec mi nevadí,že boli v BRATISLAVE,ja som si to užila a teším sa na februárový koncert!!!!!!!!!!!! smile

zahuba

 62    30. máj 2013 o 19:55

@NOTIK : Fajne ste mali nas bolo cca 12 FOS ale mi sme mlady bazanti 25-33 wink
@NOTIK&Devotee;: Moj odhad je ak to pojde cez ticket portal co dufam ze ee nech si mi najprv listky kupime . Tak cez ticket to ja vidim FOS hotovo do 24 h a cely koncert max 4 dni cize nenechajte nic nahode wink
Bo kto tam bol pojde znovu ak mu ostal zdravy rozum .

Mocho

 63    31. máj 2013 o 06:36

Myslim si ze listky sa budu dat kupit v pohode do vianoc a dufam ze ziadny predpredaj uz nebude, pretoze su s tym len problemy. A este dufam, ze bude minimalne taky skvely koncert, ako v sobotu smile

Monghi

 64    31. máj 2013 o 12:19

exklizivny predpredaj musi byt! smile Chceme opat rovno pod podium!

zahuba

 65    31. máj 2013 o 12:44

@Mocho: Stavim sa s tebou o pivo ze ked ticket portal tak do 96 hodin su setky fuc .

Monghi

 66    31. máj 2013 o 13:14

@zahuba: a vsetci vieme preco… jednak ze su to klasicke listky, ale hlavne vdaka tomu 3-dnovemu rezervacnemu systemu :D

Mocho

 67    31. máj 2013 o 14:04

Monghi, takisto chcem ist znovu po podium, ale to neznamena ze musi byt spusteny “exkluzivny” predpredaj.

Mocho

 68    31. máj 2013 o 14:07

zahuba, pivo nepijem, ale moze byt vino wink
tym samozrejme nechcem nijako podcenovat DM, len si nemyslim ze sa tak rychlo predaju.

Sweety25

 69    31. máj 2013 o 14:36

chalani, prosím vás, akože dnes ráno som niekde (ale fakt netuším kde, asi na DM Sk na FB) videla video (trvalo asi minútu aj pol), bol to koniec pesničky Never let me down again, človek, ktorý to točil, bol asi 20-30 m. od pódia a vľavo od catwalku, neviem to video nááájsť a už to tu lustrujem asi hodinu, nevidíte to tam niekto prosím vás? po koncerte som ochorela a si už mám halucinácie… grin) ďakujem za pomoc…

Monghi

 70    31. máj 2013 o 18:05

toto si asi nemyslela… http://www.youtube.com/watch?v=RZp1uppctis

Sweety25

 71    31. máj 2013 o 18:38

Nie Monghi, ale ďakujem smile Bolo to podobné ako toto http://www.youtube.com/watch?v=5bAzujaWdQ8 ale ešte viac vpravo, oproti Gahanovmu mikrofonu, ten, ktorý to točil, stál asi niekde za nami (alebo to tak dobre priblížil), v každom prípade som si spoznala ruky grin) a chcela som to na pamiatku, chjo.

zahuba

 72    31. máj 2013 o 20:09

@Monghi : Dakujem za info to ze sa da na TP rezervovat listok som nevdel :( . Velmi dobra informacia wink Dakujem .....

zahuba

 73    31. máj 2013 o 20:24

Skus toto ak ty tie dva typi nepomohli wink
http://www.youtube.com/watch?v=qipiDjk5Zd4

Dufam ze som sa trafil wink Btw nabuduce skus youtube.com hladat lebo sa mozno ziadny gentleman nenajde wink

Sweety25

 74    31. máj 2013 o 20:54

@zahuba: nie je to ono :( bolo to Never let me… nabudúce sa nepohnem od NB, kým si to nestiahnem alebo neuložím link… raspberry

Lancer

 75    31. máj 2013 o 21:15

@Sweety25 http://www.youtube.com/watch?v=lU-xxcTAeCk  ? smile

Sweety25

 76    31. máj 2013 o 21:27

Chlapci, zle som navádzala seba a teda aj vás, už som to našla, je to od užívateľa dmdave101 a sú to posledné cca tri minúty tej pesničky, ďakujem ale všetkým za pomoc :-* ja som ešte stále mimo z toho koncertu, nejako sa neviem z toho zážitku spamätať smile

zahuba

 77    31. máj 2013 o 22:44

BTW : To moje bolo od toho isteho usera wink
Ani sa ti necudujem ze nic nevies z minulej soboty wink
Ak mozete hlasujte za mna na
http://www.t-music.cz/akce/t-music-amazing-tour/
Mozete aj zdielat na FB ak sa Vam bude lubit . Moj je ten s poslednym obrazkom mickey mousa wink
Kazdemu

zahuba

 78    31. máj 2013 o 22:44

vopred dakujem

Night

 79    1. jún 2013 o 08:05

Sweety25: Som rada, že si našla, čo si hľadala, je super vidieť, ako ostatní ti chceli pomôcť - správna DM komunita. smile

Aj ja mám odložené jedno video, v ktorom 17. sekunda patrila mne smile smile smile ďakujem jeho autorovi smile

http://www.youtube.com/watch?v=DFm8W04rrH0

Dusan

 80    1. jún 2013 o 11:06

A hlavne, nie je načo čakať. Pokiaľ človek má peniaze a vie, že chce ísť, nevidím v tom zmysel, prečo odkladať kúpu lístku napríklad na september. Osobne dávam výpredaju tiež pár dní. Kupujem lístok na tribúnu z boku, výhľad z tých strmších tribún bude perfektný a tvar toho kotla na zimáku je ako stvorený na elektrizujúcu atmosféru. Som menšieho vzrastu, takže výhľad v kotly nie je vždy najlepší a vzhľadom na menšiu kapacitu a druhý koncert si myslím, že devoted bude po celej hale dosť. Ten kto bol v 98 na výstavisku, vie o čom hovorím. Celý koncert odspievaný celou halou, od a po z. Slzy sa tlačili do očí, keď som sa pozrel na celú halu počas AQOT, NLMDA, ETS, PJ, Somebody… Podľa mňa v hale to bude neskutočná šleha. A ako vyznie začiatok WTMW grin ha…

Dusan

 81    1. jún 2013 o 11:20

A ešte jeden príspevok a prepáčte, že mimo témy. Ale pre mňa Delta Machine začína byť hodne, ale hodne vysoko. Vždy potrebujem dostatok času, či ten album v mojich ušiach obstojí a aký vlastne je. Predchádzajúce tri albumy sa nechytajú. Základný rozdiel je, že si ju púšťam a chcem púšťať, a to od začiatku po koniec ako celok. Skvelý album, a to je pre mňa výborný základ pre perfektný koncert.

Logic

 82    2. jún 2013 o 11:11

Delta je perfektný album, má niečo v sebe, čo má núti ho stále dookola počúvať. Šľape na paty Violatorovi a ten je u mňa na prvom mieste.

violat1o1r

 83    2. jún 2013 o 19:13

Dusan:  Na Prahu 98 sa neda zabudnut,bol to moj prvy koncert a doteraz najlepsi koncert aky som zazil,neskutocna atmosfera,ostatne uz take neboli.

tomy

 84    3. jún 2013 o 16:39

to night : to ti Dave vážne poslal “pozdrav”? No ja by som sa “zložil” smile Krásne gesto, to sú chvíle, na ktoré sa nezabúda smile

Night

 85    3. jún 2013 o 20:02

to tomy: veď aj som mimo smile stále, z celého koncertu a veľmi som sa tešila na túto novú pesničku z albumu smile

giggs11

 86    3. jún 2013 o 20:20

dnes malo byt nejake vyhlasenie…ci?

Lusia

 87    3. jún 2013 o 20:40

giggs11
Veď aj ja čakám, kedy bude oficiálny presný februárový termín a predpredaj vstupeniek. Nám skalným by mohli dať aj skôr , no nie =)

Lusia

 88    4. jún 2013 o 07:46

Podla mňa prídu 6.2.2014, kedze 4.2 maju koncert v Nemecku a 8.2. v Rakusku. Zatiaľ , keď koncertovali, mali koncert každý druhý deň keď bol v rozdielnych krajinách. Dátumy majú na oficiálnej website http://www.depeche-mode.com/tour/  Už sa neviem dočkať kedy sa tam objaví Bratislava a konečne sa rozbehne predpredaj vstupeniek grin

Sweety25

 89    7. jún 2013 o 09:44

@Dušan, aj mne sa páči Delta Machine čím ďalej tým viac smile  Hlavne pesničky 1,3,7,9,10,13. Týmto zdravím bývalého a ďakujem mu za prínos DM do môjho života grin A off topic mu prajem všetko naj k dnešným meninám raspberry

zahuba

 90    7. jún 2013 o 11:16

JJ delta je nasup jak svina .

goran

 91    8. jún 2013 o 13:25

už sa nezapájam do pokecu !!! teraz je to asi v poriadku…

Peter123

 92    8. jún 2013 o 17:07

Chcel by som sa poradiť, ešte som lístky nikdy nezhaňal alebo nemal to šťastie ale Depeche mode počúvam už 30 rokov a na koncerte som ešte nebol. Akým spôsbom by sa dali najlepšie zabezpečiť lístky na koncert vo februári? Dajú s niekde rezervovať alebo ako by som mal najlepšie postupovať. Dík za rady

Night

 93    8. jún 2013 o 20:12

Peter123, pokiaľ viem, lístky sa ešte nepredávajú. Sleduj info o tom, kedy sa začne s predajom a kde si možno lístky kúpiť. Ak nebudeš s kúpou lístkov dlho otáľať, nemal by si mať problém lístky kúpiť.
Prajem ti už vopred úžasný zážitok z koncertu. Máš sa na čo tešiť. smile

Peter123

 94    8. jún 2013 o 20:30

a cez akú stránku alebo spoločnosť by to bolo najlepšie zabezpečiť?

Kikero

 95    8. jún 2013 o 23:02

:D odpadol som

Lancer

 96    9. jún 2013 o 13:11

@Peter123, posledny koncert sa predaval cez predpredaj.sk, tusim prvy mesiac sa predavali listky len tam, potom uz aj na ticketportal.sk. Rozdiel medzi nimi je ze cez predpredaj.sk si musis za listky zaplatit na PC plat. kartou a listky si vytlacis doma na tlaciarni, na ticketportale si listky zarezervujes, dostanes rezervacny kod, a s nim zajdes do hociktorej ich predajne a zaplatis si ich v hotovosti. Ale kedze na predpredaj.sk sa listky zacali predavat skorej, niektore sektory uz mohli byt za ten mesiac vypredane a do ticketportalu sa uz nedostali… takze hurry up wink

Jakub73

 97    9. jún 2013 o 21:06

A co Praha, neví někdo?

dvd18

 98    10. jún 2013 o 12:08

...tak uz ofic. ohlasili aj prahu (10.2.), ale zatial BA stale nie ...je uz skoro polovica juna a zatial je ticho

giggs11

 99    10. jún 2013 o 12:48

aby z toho avizovaneho februaroveho koncertu v ba nebola nakoniec budapest…

i_am_Recoil

 100    10. jún 2013 o 13:13

skor si myslim ze z toho bude Budapest, ale snad si myslim zle..

Gabriel

 101    10. jún 2013 o 13:52

Aktualizované 10.6.:
oficiálnu tlačovú správu poskytne usporiadateľ v pondelok, 17.6.

Gabriel

 102    10. jún 2013 o 14:40

Lancer, podla toho ako som sa teraz bavil s upsoriadatelom, nema este jazne ako bude vstupenky na BA predavat, nie je vobec iste ci to bude predpredaj.sk. Preto dedukcie nie su na mieste.

Dusan

 103    10. jún 2013 o 21:04

Škoda, že tú Prahu dali tak blízko k BA…

Dusan

 104    10. jún 2013 o 21:14

A neviete, kedy sa začnú predávať lístky do Prahy?

Night

 105    10. jún 2013 o 22:35

a blízko k Viedni, kam mám už od apríla kúpené lístky smile

Dusan

 106    10. jún 2013 o 22:50

Kašlem na to, žijeme len raz grin DM majú skvelú platňu a človek pri ich a našom veku nikdy nevie, či to nie je naposledy… Takže Blava na tribúnu z boku a Praha po pódiom a hneď ako sa budú dať lístky kúpiť grin

chmelko

 107    11. jún 2013 o 12:53

dnes je to presne 7 rokov od najužasnejšieho koncertu aký DM kedy v našich končinách odohrali, kua to letí!

piko56

 108    14. jún 2013 o 12:25

To maš svätu pravdu…....

JustLoveDM

 109    14. jún 2013 o 16:40

len nech to vyjde…

piko56

 110    14. jún 2013 o 23:45

Ale no tak,na DM som bol 7-krat a to mnohi ovela viackrát a vždy to bolo na profesionalnej urovni…..................,ale je tu ale s rokom 1998 prague-tu atmosferu som som nezažil ani na hokeji,ani na žiadnej akcii,to bolo proste nadpozemske a klobul dole pred všetkymi fandami v tejto hale dna 15.9 1998!!!

martintn

 111    15. jún 2013 o 08:52

Bol som tak 8x na DM, vzdy to bol krasny hudobny zazitok, ale Praha 98 - na to sa nic nechyta!

Dusan

 112    15. jún 2013 o 22:58

hokej a 15.9.1998 v pražskej športovej hale grin to nemá ani najmenšiu šancu na porovnanie… Pamätám si, ako som bol trochu sklamaný, keď som uvidel to pódium, predsa len oproti Devotionalu na Letnej to bol riadny rozdiel. Ale po koncerte som si sadol na sedačku a rozdýchaval… že čo to bolo… Aj na ich stránke, v denníku z turné, vtedy písali o neskutočnej atmosfére a celou halou odspievaný celý koncert.

piko56

 114    16. jún 2013 o 18:34

Dušan.Zase sa robi niekto chytri,ten hokej-to bolo myslene len tak obrazne,ironicky,nevedel som,že sa niekto na to nachyta a bude mať mudre moralisticke reči,myslel som tu atmosferu,nie len koncert,lebo ta atmosfera dna 15.9 1998 bola taka,že ani na žiadnom športovom zapase som ju nezažil…....................

Michaela 146

 115    16. jún 2013 o 22:47

to piko56, Dusan: Ano souhlasím, přesně tak to co se událo dne 15.9 1998 myslím, že již nikdy nebude překonáno, na tomhle koncertě DM, byla natolik úžasná, skvělá, ohromující, strhující atmosféra… to se slovy ani popsat nedá, to se musí prožít…Ráda bych touto cestou poděkovala všem fanouškům, kteří se tohoto dnes již legendárního koncertu zúčastnili, byli jste skvělé publikum a jsem moc ráda, že jsem byla toho všeho součastí...

blackhound

 116    17. jún 2013 o 11:53

potvrzeno, Blava bude 6.2.2014 smile
http://www.depechemode.com/tour

Trak-Tor

 117    17. jún 2013 o 12:09

Yes. Lístky v predaji od stredy??? Treba sa pripraviť...

blackhound

 118    17. jún 2013 o 12:15

aby to nebylo jak s Prahou, kdy měly jít lístky do prodeje druhej den po oznámení a nakonec odloženo na neurčito :D

marek1

 119    17. jún 2013 o 12:19

Šialensto opäť začína. Budú to nekonečne dlhé dni čakania. Ale oplatia sa . Už sa neviem dočkať. Bude to moja prvá hala a veľmi sa na ňu teším smile

Sweety25

 120    17. jún 2013 o 12:20

uaaaaaaaaaaaaaa, parááááda grin

i_am_Recoil

 121    17. jún 2013 o 12:26

zase xl paneboze!! no neviem ci to stihaju za 2 dni pripravit ten predaj…

blackhound

 122    17. jún 2013 o 12:43

uvidíme… hlavně jsem zvědav na ty mřemrštěný ceny grin

i_am_Recoil

 123    17. jún 2013 o 12:45

ved prave preto :-D a zetony na pitie z 2 ecka..

blackhound

 124    17. jún 2013 o 12:48

tak to už je asi předem dáno a s tim zas takovej problém nemám grin ...ale spíš mě zajímaj ceny lístků smile