“Alone” (Djedjotronic Remix) - aktualizované

Z chystanej EP "Delta Machine Remixes" máme k dispozícii ďalší kúsok, tentoraz remix nedocenej albumovej pecky "Alone", o ktorý sa postaral francúzsky dj Jérémy Cottereau, produkujúci pod pseudonymom Djedjotronic.

update: Remixy sú dostupné na stiahnutie na beatport.com

Názory Devotees (50)

Tomasito

 1    23. jún 2014 o 10:59

slabucke

edko

 2    23. jún 2014 o 21:00

remixy sa dali pocuvat do 1998 - only when i lose myself. za vrchol remixov povazujem 1993, napr. i feel you - babylon mix alebo in your room - jeep rock mix alebo rush - spiritual guidance mix….od 2001 su mixy skandalozne zle, zbytocne…velka skoda, wilder je predsa len wilder :(

KRABAT

 3    24. jún 2014 o 10:39

Normalne je uz aj zbytocne komentovat mixy a zapodievat sa podobnymi vecami , ale teraz je HLUCHE obdobie v oblasti DM a tak mozno aspon niekoho zaujme - potesi , alebo najeduje tento prispevok .
Moj nazor - dostat sa k original zvukom a dostat moznost zmixovat taku skladbu akou je ALONE - skutocne by to mohlo vyzerat nejak inak . Pripada mi to moc monotonne a hlavne bez akejkolvek stavy a energie . Tento mix je druh , alebo styl hudby , ktorou je NEt a celkovo svet tak neskutocne presyteny , ze hadam ani nestoji za zmienku si ho dalej vsimat . Nevravim , ze je najhorsi na svete , ale nepriniesol nic nove - ziadny iny pohlad na tuto skladbu - spadol do najtvrdsej sedej rutiny povinnych mixov , ktore teraz akoze letia svetom . Kazdy z nas by sa tu dokazal pohrat s tou skladbou a aspon trosku do nej vniest nieco extra - nejaky napad - popripade zvyraznit niektore zvuky , ktore nie su pocutelne na prvy krat .
Tak ako som sa dnes rano budil bez tohoto mixu - takisto bez neho budem fungovat aj nadalej a urcite ma ani nenapadfni si ho niekedy pustit . Je kopec - inej a zazivnejsej hudby - s ktorou sa oplati travit cas so zavretymi ocami a v myslienkach uletenych niekde mimo realitu . Skoda .

Tomasito

 4    24. jún 2014 o 12:01

Krabat - suhlasim,
Ja som dufal, ze to bude remix, ktory by dokazal vyzdvyhnut to skryte a na prve pocutie nepocutelne - lebo si myslim, ze tato skladba ja skvela a ma velky potencial, len mi na nej prekazaju niektore zvuky (velmi jednoduche az primitivne), ktore tu skladbu ochudobnuju (myslim original skladby).
A prave preto by som chcel verit, ze niekto zoberie tuto skladbu a vybrusi ju ako taky diamant.
Ako napriklad klipova verzia In Your Room - ale tu robil este Wilder a samotni DM. A samozrejme to nie je remix, ale vsak viete co myslim.

bel canto

 5    24. jún 2014 o 14:56

DM je trojnohy krivajuci pes a vsetko po odchode Wildera je o triedu nizsie ako DM s nim.

Notik

 6    24. jún 2014 o 20:15

Ani nič nekomentujem , Bel canto ma pravdu,

santer

 7    25. jún 2014 o 11:15

Tiez suhlasim s bel cantom.Sice su v mojom zivote dolezitejsie veci ako DM, je mi smutno z toho, ze uz 17rokov nic poriadne od DM nevzislo, zaradili sa do kategorie priemernych skupin.Potencial tam bol a stale je, ale nema to kto dotiahnut a vycibrit po hudobnej stranke.To, co robilo z DM DM, tam jednoducho chyba.Paradoxne na ich koncerty chodi teraz viac ludi ako kedysi a to ich asi utvrdzuje v tom, ze robia veci spravne.Zial, nie je tomu tak.Velka skoda…./moj nazor/

jozefmariaivan

 8    26. jún 2014 o 12:00

1. Santer a preco to nenapises narovinu? grin Čo chodis okolo horucej kase?
2. Tieto remixy, resp. cca vescina po 90 su uplne nahovno..

Dangerous

 9    26. jún 2014 o 14:53

Jeden páradní remix pro všechny, kterým se stýská po 80. letech, kdy remixy fakt stály za to. To bylo něco božího, ten Alan, jak je tam cítit. Božská doba…hmm, užívejte hard core fanoušci wink

http://www.youtube.com/watch?v=xg31XmzOsqc

blackhound

 10    26. jún 2014 o 17:06

Dobře ty! grin

Ringo

 11    26. jún 2014 o 17:34

Ad remixy - jo, taky jsem si říkal, že remixy od SOFAD dále stojí za pendrek a nemá to kdo mixovat a těm, kterým se to dává to neumí a asi už umět nebudou. Pak přišly remixy k Precious a jen jem se v tom utvrdil, to nebely remixy, to byla vata do které někdo vložil opakující se slova Precious, Precious a s písni to nemělo nic společného a dokonce M.L. Gore to zkritizoval, že remixéřu usnuli v plytkém období house scény na začátku 90. let. Pak ale přišly remixy k Johnt He Revelator a podle mně to jsou jedny z nej remixů od DM, řekl bych, že se to stylem práce dost přiblížilo k hvězdnému období mixování za časů MFTM, dost mi to připomínalo styl mixů k Strangelove. Mixy byly složeny ze zvuků z dané písně, opravdu šlo tedy o remix. A v podobném duchu se nesly i remixy k Suffer Well a A Pain that Im Used to. Takže podle mně je nesmysl říci, že od odchodu Alana je všechno níže než když byl s nima. Ultra, singl Only When I Loose Myself, PTA, singly k JTR, Suffer Well, APTIUT, album Delta Machine. Tyhle věci považuji za naprosto stejně špičkovou produkci jako byla ta za Alana Wildera. Jsou momenty kde chybí - Exciter a v některých momentech SOTU.  Ale není to rozhodně pravidlem, že kde není Alan, tam to za to nestojí. Co takový Alanův Subhuman, ten nestojí za to ani když u toho Alan byl. I on má slabší chvilky.

grapher

 12    26. jún 2014 o 18:05

Neverím, že sa toto môže páčiť aj tomu najortodoxnejšiemu fanúšikovi. A rozhodne to nie je o nostalgii 80. rokov, tento remix je proste sr..čka. Myslím si, že aj keby bol Alan stále v kapele, tak by do remixov dnes už nezasahoval. A povedzme si úprimne, aj niektoré posledné remixy Recoilu nestoja za moc. Mne to skôr príde ako čisto finančná záležitosť. Namiesto toho, aby zaplatili niekoho fakt dobrého, tak to dajú urobiť nejakému šuplikantovi. Keby Alone chytili do pazúrov taký GusGus, tak tu všetci budeme slintať.

Ringo

 13    26. jún 2014 o 18:19

grapher: nikdo neříká, že je to výkvět tenhle remix, s tím se tak spíše počítá, že remix od někoho bude nic moc, ne? Jenom nechápu to vytahování Alana ze záhrobí. Vždyť Alan je out už od 95. roku a DM ušli velký kus cesty i bez něj a vytvořili minimálně 3 pure depešácké desky, o kterých nemůže být pochyb. Ultra, PTA a fantastickou Delta Machine. Že klopýtli s Exciterem a udělali kapku roztahanou SOTU ještě neznamená, že s Alanem by tomu bylo jinak. Pokud vím, tak DM neměli remixy čistě ve svých rukou počínaje singlem Everything Counts 88, jestli se nemýlím.

grapher

 14    26. jún 2014 o 18:43

Ringo, toto nie je o Alanovi, teda aspoň pre mňa, na túto tému sa už popísalo naozaj viac ako dosť a navyše táto téma s ním nemá nič spoločné. Ide čiste o tento remix, resp. posledné remixy. Mňa štve ten prístup k tomuto, neviem, kto rozhoduje o tom, komu dajú urobiť remix, ale podľa mňa to robia buď zle, alebo čiste ekonomicky.

Notik

 15    27. jún 2014 o 20:03

Práveže je to cele v podvedomí o Alanovy , nehovorim ze posledny album je na nic je perfektny , myslim ze aj zasluhov ,, fanusikov,, Mart robi bohove skladby ale ako dokoncovatel nie je ani nebude taky ako wilder lebo to zlozil ON, musi tam byt niekto kto to cele prerobi podla seba a ten kto to robil bol Wilder ,  bohužial ani ten koho zaplatia to nedokaže ako on pretoze on to robil z laskou , pustite si taky strange love https://www.youtube.com/watch?v=bqcFY1vq2og nenormalna pecka kde to vsetko zostalo , som sa tesil na remixi a milujem ich ale teraz .............

tomy

 16    27. jún 2014 o 21:36

Pravda je úplne niekde inde - nie je to ani o Alanovi, ani o remixoch… Tieto veci sú dnes proste už len nostalgiou, o ktorej je (už) škoda aj písať... DM mali prestať robiť remixy už pri SOFAD (toť môj názor)... Dnes je iná doba, tak ako dnes žiadneho normálneho chlapa nezaujme dokonalá (plastiková) baba, tak ani dnes už žiadneho dm fan nazaujme dokonalý software remix urobený od svojho aplle stroja… :( Skôr by prekvapili reinterpretácie od iných (skvelých) umelcov… Aj to len možno (skromne) dodávam.

Ringo

 17    30. jún 2014 o 07:34

já myslím, že chyba je v tom chápání - “DM dělají remixy”. Už na single EC 88 si na remixy přizvali jiné. Takže to není o tom, jestli to dělal kdysi Wilder a jako že teď to dělají bez něj a stojí to za houby. Bylo to o tom, že se to na remixování dalo teď někomu, kdo to neumí uchopit jako ti, kterým se to dalo třeba jindy. To je celý problém. Děláte, jako by to Martin s Davem a Fletchem vybrali, komu se to dá. Možná někdo z nich schvaluje, komu to vydavatel alba dá na remix, ale výsledek není v jejich rukách.

KRABAT

 18    30. jún 2014 o 09:37

He ...... konecne lepsia diskusia o niecom a vymena nazorov .
Myslim ze v podstate nikto presne nevie , ako niekedy vznikali mixy - ci na to , alebo tamto mali priamo DM vplyv , ci si oni disktovali smer a podmienky - o tomto by sa dalo polemizivat , hadat a premyslat do smrti .
Podstata je v tom , ze niekedy sa to dalo pocuvat a teraz nie . Ziadna dalsia zlozitejsia matematika v tom nie je . A to , ze ci to bolo vtedy tak , alebo onak - ved to je v podstate jedno . Vysledok je taky ,  ze prezivame pritomnost a prave v tejto pritomnosti sa uz normalnejsieho a pocuvatelnejsieho mixu asi nikdy nedozijeme . Sem tam sa moze objavit nejaka biela holubica , ale fakt je uz raz dany - je po vsetkom . Kvalitu prevalcovala kvantita a ci uz sa im to oplati , alebo nie - to ani v najmensom netreba nejak riesit . Aj ja teraz pocuvam AGENT ORANGE a mam nachystany ITSELF PART 3 ........ ten novy odpad ma nikto nikdy nedonuti a ani nepresvedci pocuvat . CHVALABOHU ze niekedy vznikli take veci ako SLICK MIX , DIFFERENT MIX , QUIETER .............. to neomrzi NIKDY !!!

mks

 19    30. jún 2014 o 17:04

No jestli nebude problem taky trochu nekde jinde… Proste tanecni, nebo chceteli klubova scena je dneska uplne odlisna… Vetsina tech remixu jde proste s dobou. Nejde o prvoplanovej humus, jen je to dneska proste uz uplne jinde a je i docela logicky, ze to uz vetsina z vas (nas) nemusi. Gore jinak docela sleduje tuhle scenu a sam se tomu i venuje. Nevim, kdo dela finalni vyber na singly atp., ale ta jmena nejsou zasni nimandi, ale docela uznavani borci z “oboru”. Ja osobne to tolik neprozivam. Nektere veci jsou dobry, nektery horsi, ale tak to bylo i kdysi.

grapher

 20    30. jún 2014 o 21:28

to mks: asi mas chlape pravdu, dnesna klubova scena je tak nejako mimo mna/nas

Ringo

 21    30. jún 2014 o 23:59

KRABAT: dneska je toho více a proto je toho spoustu špatného, ale dají se v tom najít i dobré kousky. Mně se třeba líbil moderni mix Personal Jesus z té poslední remixové kolekce. A vlastně bych tam našel více písní, které se mi v remicu líbily. Jak už jsem psal, hodně povedených mixů je na singli JTE, Suffer Well a APTIUT. Velmi příjemné mixy má Heaven. A to patřím k těm, který takové ty klubové záležitosti typu Sasha remixy jaké předvedl u Precious neuznává vůbec, protože mi to příjde prolíté nějakým mixerským programem, který dělá hudbu v podstatě sám.

Logic

 22    1. júl 2014 o 07:38

Súhlasím s tebou Ringo. Mixy od DM som nikdy veľmi nemusel, ale po odchode Alana tu DM nahralo dve veľmi dobré, suprové albumy, ktoré sú u mňa medzi prvou trojkou: ULTRA to je skvost a DELTA to je diamant, mne tam vôbec nechýba Alan, nič proti nemu. A Recoil, to sa nedá počúvať, zvuky, zvuky a nič.

santer

 23    1. júl 2014 o 08:53

Pre mna je pri pohlade 20 rokov naspat “Ultra” pomnikom na hrobe DM.Objavili sa potom aj dobre skladby, ale ako celok je to zial uz len priemer.
Co sa tyka mixov,naozaj neviem, pre koho sa dnes robia, pocuvat sa to neda a otazne je, ci to vobec niekde DJ hraju.Remixy do SOFAD-u som povazoval, ze su urcene pre fanusiko, ved hlavne ti ich aj kupovali.Ja som s tym prestal pri Exciteri.Doba sa meni a zivot ide dalej smile

Ringo

 24    1. júl 2014 o 11:05

santer: to máš teda blbé, no

santer

 25    1. júl 2014 o 11:53

Ringo: nejako to prezijem a starych kvalitnych veci + remixov na pocuvanie je nastastie dost smile

Logic

 26    1. júl 2014 o 19:13

Ultra-Delta Forever!!!!

Stanley72

 27    2. júl 2014 o 20:33

Nič proti francúzskemu dídžejovi, určite to je milý chlapík, ale ten jeho dolepený demo-remix je úplne mimo misu a odstrihol som to v prvej tretine. Takto zo..ať celkom peknú pesničku :-(. Príspevky som si dočítal pri počúvaní jedného z remixov zo starých dobrých DM čias dávno minulých. Nostalgia.

tomy

 28    3. júl 2014 o 23:23

Hmm ja by som to doplnil, že nielen nič proti k francúzskemu dídžejovi, či (aktuálnym) remixom, ale aj proti DM, ale mne už to príde ako nostalgia ako taká, takže je čas povedať si dosť. Už mám toho dosť!

MODRY

 29    4. júl 2014 o 00:05

DELTA MACHINE-VYBORNY ALBUM.TIE MIX ZA MOC NESTOJA,JA ICH ANI NEPOCUVAM.
ALAN,ALAN,ZASE TA SEM TAHAJU. PRE DEPECHE ROBIL VYBORNE,RECOIL MOC NEMUSIM,MIX a REMIX ROBILI SKOR INY PRE DEPECHE.SKOR BY SOM SI PRIAL,KEBY ROBIL MIX ZVUKU PRIPRAVOVANEHO LIVE DVD a CD.ZVUK SOFAD LIVE 1993 OK smile,LEBO ZVUK TIE POSLEDNE LIVE CD NIC MOC :(

jozef

 30    4. júl 2014 o 13:15

Práveže nové remixy od DM nie sú zlé. DM vždy išli v tomto s dobou. Stačí sa napríklad presunúť do roku 1990: World in my eyes (dub in my eyes) http://www.youtube.com/watch?v=l39dsw5KyTI a ešte iné remixy s maxáčov World in my eyes mi v dobe svojho vzniku pripadali “brutálne (v tom dobrom)” a to isté platí o tých dnešných remixoch od DM. Remixovanie sa od svojho vzniku zmenilo a prešlo vývojom, od remixov skladieb, ktoré boli iba predlžované, neskôr sa s nimi začali remixéri troška hrať, potom zmenili nejaké linky, neskôr s skladbám pridávali nové podklady až to došlo do štádia, že častokrát zo skladby ostal iba framgment.

Notik

 31    4. júl 2014 o 16:29

Jozef čo si mal slabu pyrulu?? nemyslis vazne? ze nove mixi su dobreeee

jozef

 32    5. júl 2014 o 08:59

Sto ľudí, sto chutí. Niekomu sa to nepáči, v pohode.

Ringo

 33    7. júl 2014 o 21:11

tomy: no tak si řekni dost a nech být, ne? Nechápu co se rozčiluješ:-)

tomy

 34    8. júl 2014 o 08:14

Priateľu v mojom veku sa už nerozčuľujem a hlavne nie kvôli DM, aj keď určitá podráždenosť zo mňa ide /ale nie pre DM smile /. Ale máš pravdu, DM som odložil, nejak som vnútorne presvedčený o tom, že už povedali všetko čo chceli. Na druhej strane by som privítal, keby napr. Martin vydal zbierku básní alebo poviedok. Proste niečo nové po umeleckej stránke z DM kuchyne, len nie dvd záznam z posledného turné alebo ešte horšie - ďalšie zbytočné remixové album. To by ma fakt naštvali a asi by som im dal červenú kartu smile

Ringo

 36    8. júl 2014 o 09:10

tomy: myslím, že už jsi jim červenou dávno dal, tak nechápu tu potřebu nějak chodit psát různé podceňující a degradující komentáře za to, co dělají DM teď. Jestli ti přijde, že jsou fakt tak špatní, tak se jim jednoduše nevěnuj, ne? Hodně kapel měnilo směry a někdy ku prospěchu věci, někdy naopak spíše ke škodě, ale to už je prostě úděl fanouška, buď kapelu dále milovat a přijmout změny a nebo ji nechat prostě být a přestat být dfanouškem, popřípadě se věnovat v tvém případě fandovství Alanu Wilderovi a na zbytek kapely se prostě vykašlat. Poslouchej Wildera, fandi mu, ujížděj na každém jeho výtvoru (hlavně mu můžeš teď fandit za totální rozprodej všeho , co se dotklo DM. Můžeš jej napodobit:-)

Ringo

 37    8. júl 2014 o 09:10

radoo: raději ne, DM nejsou naštěstí Metallica

Logic

 38    8. júl 2014 o 12:32

Ringo: Presne tak, keď sa niekomu nepáči DM bez Wildera nech si počúva Recoil (u mňa nepočuvateľné zvuky a len zvuky). Na druhej strane je pravda, že po odchode Wildera boli albumy priemerné, ale ULTRA A DELTA MACHINE sú vynikajúce, u mňa pri Violatorovi v prvej trojke. Dajte už pokoj tomu Alanovi.

tomy

 39    8. júl 2014 o 16:00

Hmm chlapci máte pravdu - asi som s tou (občasnou) kritikou dosť trápny a asi si neviem uvedomiť, že keď nemám čo pekné napísať, tak mám radšej mlčať... Sľubujem, len ešte dopíšem pár riadkov…
Na margo Recoil projektu - nie som nektritický obdivovateľ jeho tvorby (a ani som nikdy nebol), v poslednom čase je u mňa na tom rovnako ako DM, počúval som takmer celú jeho diskografiu a tiež mi to už nič nehovorí, dokonca som sa miestami trápil, takže som ho radšej odložil. Ako už bolo neraz napísané - na Alana treba určitú náladu, inak to nemá význam. Ale nič sa nedeje, keď to nejde, tak to nejde… Takže to nie je o ére “DM s AW” a ére “DM bez AW”. A to, že som napísal, že som
vnútorne presvedčený o tom, že už povedali všetko čo chceli”, bolo myslené ako môj subjektívny pocit, ktorý sa samozrejme nemusí naplniť. A vonkoncom to nebolo namierené ako kritika k (aktuálnej) tvorbe kapely Depeche Mode.

santer

 40    9. júl 2014 o 11:00

Mne sa to nahodou zo strany Metallicy paci, odvdacit sa fanusikom.Ale na to musi mat skupina hlavne chut, pretoze to znamena pohnut zadkom a nacvicit mozno aj skladby, ktore nikdy predtym nazivo nehrali.A na to pani z DM ako ich za posledne roky pozname, urcite chut nemaju.Ale nejaka ta anketa by im urcite prospela, asi by boli prekvapeni, lebo z ich obohratych setlistov by asi nezostal kamen na kameni.

F1 Fan

 41    10. júl 2014 o 21:13

Nedalo mi to, vytvoril som si účet a rozhodol som aj ja prispieť svojim názorom do tejto diskusie. Som čistý hudobný laik a preto nie je môj názor podporený niečím ako hudobná gramotnosť. Počúvam DM od roku 2011 a myslím si, že momentálne majú najlepšie obdobie za sebou. Uvediem dôvod. Od CTA po SOFAD mi tie albumy prišli tak nejako dokončene, čiastočne som to cítil aj u ULTRY. Posledné albumy určite majú potenciál byť dobrými, človek si však po nich povie : do pekla mohli to trochu dotiahnúť. Špeciálne mňa to mrzelo u Delty. Vidím tam najväčší potenciál u tzv. powilderovských albumov. Lenže, vždy mi tam niečo chýba.

F1 Fan

 42    10. júl 2014 o 21:21

Ešte som sa chcel vrátiť k sporu Wilder vs Antiwilder. V tejto veci ja si neviem pomôcť ale súčasní DM, sú tak trochu trojnohá stolička. Chýba im práve to čo im Alan dával. Na druhej strane však ani Recoil nie je úplne stopercentný produkt. Chýba mi tam práve tie Goreovské texty či melódie alebo Gahanovský hlas. Nemyslím si však, že sa Alan niekedy do DM vráti. Pochybujem o tom. Samotná kapela Depeche Mode je podľa mňa zachrániteľná. Keby som mohol, vybral by som si ľudí, ktorí by členov kapely k niečomu dotlačili. To mi tam totiž chýba. Členovia kapely akoby nie sú nútení k nejakému posúvaniu hraníc.

Logic

 43    11. júl 2014 o 07:04

Ja na ultru a deltu nedám dopustiť.

Michaela 146

 44    11. júl 2014 o 18:03

to Logic: Naprostý souhlas, já též nedám dopustit na alba Ultra a Delta Machine smile

Logic

 45    11. júl 2014 o 18:50

Mne na tých dvoch albumoch nechýba Alan a ani nikto iný. Tie albumy sú také dobré aké sú a nič by som tam nemenil. Popri Violatrovi sú to moje najoblúbenejšie albumy.

Ringo

 46    17. júl 2014 o 18:53

2F1 FAN: já myslím, že je to dáno hlavně tím, že dneska se hudba obecně prostě dělá jinak než v osmdesátkách. Tam se stále dalo objevovat, ale co chceš objevovat dneska? U všech kapel, které poslouchám mám prakticky nejraději období 80. let. U všech mi přišlo, že to bylo objevné, překvapivé, neopakovatelné, originální, bez chyby. Neexistuje kapela, která by tohle maximum dokázala udržet několik dekád, spíše bych řekl, že je vyjímkou, když to nějaká kapela dokáže udržet alespoň po tři alba. Málokteré skupině se povede udělat nějaký silný comeback. Proto jsem u DM moc rád, že i přes problémy v polovině 90. let tak nějak drží lajnu, je to jedna z mála kapel,k terá dokázala 5 alb v řadě za sebou překvapovat a přicházet takřka s něčím lepším a lepším, byť to předchozí už vypadalo maximálně dokonale. To jsou tebou zmíněné CTA - SOFAD. ULTRA bylo podle mně také dokonalé album, byt nemělo za úkol být něčím objevným a novým, pro mně osobně patří k těm nej. A díky tomu jsem si zvyknul na DM bez alana. Nikde nemám jistotu, že by Alan pozvednul úroveň u kteréhokoliv nového alba DM. Nikde není řečeno, že by se Alan vlastně neubíral stejnou linií, v jaké se ubírali DM bez něj. Nikde není jistota, že i u toho nejméně povedeného Exciteru by Alan nepropadl myšlence, že je to vlastně parádní minimal a měl by tak zůstat. NEvím, co by mohl Alan změnit k lepšímu na PTA nebo na Delta Machine. DM prostě nadále dělají skvělé písničky a nemám důvod to jakkoliv zpochybňovat jen proto, že jim odešel jeden člen. Jejich tým, který se okolo nich pohybuje je v podstatě stabilní. Podívej se na tvorbu jiných legend, které začínaly v 80. letech, málokterá natočila tak silné album po roce 2000, o kterém bys mohl tvrdit, že je kvalitou srovnatelné s hvězdnou osmdesátkovou érou. Ale hudba se posouvá a pokud se neposuneš s ní, zůstaneš v těch osmdesátkách a cokoliv dalšího ti přijde horší. Jinak DM netřeba vůbec zachraňovat, zachránili svou existenci albem Ultra a svou po Exciteru zpochybněnou kvalitu zachránili albem PTA.

F1 Fan

 47    17. júl 2014 o 21:37

To Ringo: Nájdu sa interpreti, ktorí si dokážu kvalitu zachovať na dlhšiu dobu. Prvé by mňa napadli Nine Inch Nails či Gary Numan. OK, síce je to tam v podstate o jednom človeku, ale obaja začali v 80-tych rokoch a aj dnes sa ich kvalita dá porovnať s tým čo tvorili v začiatkoch. Ako som spomenul ja si pri vydarených skladbách od DM neviem predstaviť, kde by to asi mohlo byť lepšie.  V powilderovskej ére som sa k takému niečomu dopracoval iba u ULTRY a niekde aj u Exciteru. Delta Machine je dobré album, ale môhlo to byť podľa mňa aj lepšie album. Netvrdím, že za úspechmi ich slávnych albumov stál Alan vždy to bolo spojenie viacerých elementov, ktoré vytvorili umelecké dielo. To je ale sto ľudí sto chutí debata, je to čisto o subjektívnom pohľade na vec.

Ringo

 48    18. júl 2014 o 10:49

F1 Fan: NIN jsou skvělí stále, ale podle mně nikdy nepřekonají to, co udělali do With alba Teeth. Maximálně se jim podařilo tomu vyrovnat v Year zero, tam se Trentovi vlastně povedlo něco, co teď DM s Deltou, tím neříkám, že ostatní veci má špatné, jsou výborné, jenom jsem to už prostě slyšel v tom, co udělal v těch nejlepších časech. Je to všechno asi o úhlu pohledu. Třeba já mám strašně rád Oldfielda, ale vyloženě se mi zdá, že v 90. letech se začal jaksi ztrácet a počínaje Millenium Bell se utopil v nicotě. Přitom jeho 70. a 80. tvorba je pro mně naprosto zásadní v hudebním světě. a to od Oldfielda neměl kdo odejít. Možná je třeba problém v tom, že někdy člověk nepřijme hudební směřování interpreta, který jej změní a vydá se mírně jinou cestou.

KRABAT

 49    18. júl 2014 o 10:54

Uplne presne a asi aj trefne napisane . Musi v tom byt obrovsky kopec pravdy - nemozem robit nic ine - len a len suhlasit . Krasne a inteligentne podane ........ RESPECT RINGO !!!

Logic

 50    18. júl 2014 o 12:33

Delta je návrat Depeche Mode, nech si hovorí kto čo chce s tým albunom dáli každému na ....., dokázali, že sú stále PÁNI MUZIKANTI.